خبرگزاری کار ایران

سخنگوی نیروهای مسلح یمن:

«الحدیده» امنیت دارد/ ائتلاف دشمن تنها در مناطق خالی از سکنه در ساحل غربی پیشروی کرده است

asdasd
کد خبر : ۶۳۴۸۹۴

سخنگوی نیروهای مسلح یمن با تأکید بر این‌که الحدیده امن است، اعلام کرد که ائتلاف سعودی فقط در مناطق خالی از سکنه در ساحل غربی پیشروی کرده است.

به گزارش ایلنا، سرتیپ ستاد «اشرف لقمان» سخنگوی نیروهای مسلح یمن، امروز- سه‌شنبه- در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی المیادین، گفت: «نیروهای وابسته به ائتلاف سعودی از پیروزی‌های توهمی سخن می‌گویند».

لقمان خاطرنشان کرد: «ارتش و کمیته‌های مردمی توانسته‌اند کنترل اوضاع را به دست گرفته و حتی بخشی از نیروهای مهاجم را محاصره کنند.»

وی تأکید کرد، ائتلاف سعودی در شکستن محاصره نیروهای مزدورش، به رغم افزایش حملات هوایی، شکست خورده و «تنها در مناطق خالی از سکنه در ساحل غربی پیشروی کرده است».

سخنگوی نیروهای مسلح یمن در ادامه افزود: «نیروهای ائتلاف سعودی نمی‌توانند به الحدیده برسند. الحدیده امن نیست و درگیری‌ها در آن وجود ندارد.»

سرتیپ لقمان گفت: «جبهه ساحل غربی، متجاوزان به آن را خواهد بلعید».

وی درباره طرح‌های سازمان ملل برای حل بحران، اظهار داشت: «ما نمی‌تواین به راه‌حل‌ها تکیه کنیم؛ چرا که آن بخشی از این تجاوز است. کسانی‌که می‌خواهند طرح و دیدگاهی ارائه دهند، باید بی‌طرف باشند و با دو طرف درگیر یکسان برخورد کنند. هرگونه طرحی برای تحویل بندر الحدیده به سازمان ملل یا هر طرف دیگری به هیچ وجه برای ما قابل قبول نیست.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز