خبرگزاری کار ایران

به کارگردانی نیما گودرزی و در سالن ماه حوزه هنری؛

نمایش «دهانی پر از کلاغ» روی صحنه رفت

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۹۴۸

از نهادهایی مانند بسیج شهرداری تهران، بسیج سازمان فرهنگی هنری شهرداری، بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس، مرکزهنرهای نمایشی و بنیاد شهید درخواست حمایت کردیم که تا این لحظه بی‌پاسخ مانده است.

ایلنا: نمایش «دهانی پر از کلاغ» نوشته جمشید خانیان و به کارگردانی نیما گودرزی این روز‌ها در سالن ماه حوزه هنری روی صحنه است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نیما گودرزی در ارتباط با اجرای نمایش «دهانی پر از کلاغ» توضیح داد: این اثر را ۸سال قبل با ساختاری متفاوت روی صحنه بردم اما آنچه امروز روی صحنه رفته با گذشته تفاوت کرده و ما با اجازه آقای خانیان نویسنده اثر یکی از شخصیت‌ها تغییراتی کرد که البته حضور فیزیکی ندارد بلکه فردی به نام عطیه در کار حضور داشت که نام او را به ایران تغییر دادیم.

این کارگردان جوان درخصوص هزینه‌های تولید و اجرای نمایش خود اظهار کرد: برای دریافت حمایت به نهادهایی مانند بسیج شهرداری تهران، بسیج سازمان فرهنگی هنری شهرداری، بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس، مرکزهنرهای نمایشی و بنیاد شهید نامه نوشتم که نتیجه را از هریک جویا می‌شوم عنوان می‌کنند نامه به شورا رفته و درحال بررسی است و تا این لحظه تمام هزینه‌های نمایش برعهده گروه بوده، ناگفته نماند که آقای امینی در زمینه تبلیغات اثر و دریافت سالن بسیار به ما کمک کردند.

وی تصریح کرد: ما از مسئولان توقع زیادی نداریم تنها درخواست می‌کنیم به دیدن کار ما بنشینند یا نمایندگانی برای تماشا و کار‌شناسی بفرستند، سپس درصورتیکه احساس کردند گروه زحمت نکشیده هیچ حمایتی از ما نکنند.

گودرزی درباره داستانی که در نمایش برای تماشاگران روایت می‌شود، بیان کرد: این نمایش ماجرای دو برادر را روایت می‌کند که پس از گذشت مدتی از جنگ، طبق قرار قبلی قرار دیداری با یکدیگر می‌گذارند که مخاطبان اثر را از لحظه دیدار این دو رزمنده به نظاره می‌نشینند و در ادامه با آنچه در گذشته رخ داده آشنا می‌شوند.

نمایش «دهانی پر از کلاغ» با ایفای نقش زهرا ابراهیمی، حسین رحیمی و نیما گودرزی تا ۱۶ مهرماه ساعت ۱۹ در سالن ماه حوزه هنری روی صحنه خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز