خبرگزاری کار ایران

برنامه اجراهای نخستین روز چهاردهمین جشنواره تئاتر مقاومت

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۴۸۰

در بخش نمایشنامه خوانی نیز نمایشنامه «تئو فقط آن گل سرخ را» کاری از محسن عظیمی ساعت ۱۶:۳۰ در سالن کنفرانس تئا‌تر شهر خوانش می‌شود.

ایلنا: برنامه اجراهای روز نخست چهاردهمین جشنواره سراسری تئا‌تر مقاومت اعلام شد.

به گزارش ایلنا به نقل از ستاد خبری چهاردهمین جشنواره تئا‌تر مقاومت، در نخستین روز بخش صحنه‌ای چهاردهمین جشنواره تئا‌تر مقاومت تئا‌تر شهر میزبان نمایش‌های «جهان انزوا» نوشته نانومی والاس و به کارگردانی رضا کوچک‌زاده در دو نوبت ۱۸ و ۲۰:۱۵ در تالار چهارسو، نمایش «تو هرگز نخواهی گشت» نوشته مرتضی شاه کرم و به کارگردانی سامان خلیلیان در دو نوبت ۱۷:۳۰ و ۱۹:۳۰ در تالار سایه، نمایش «رخنه» کاری از ماندانا عبقری در دو نوبت ۱۷ و ۱۹ در تالار قشقایی و نمایش «معبر» نوشته کیومرثقنبری آذر و به کارگردانی مریم برزگر در دو نوبت ۱۶ و ۱۸:۳۰ در کارگاه نمایش است.

در تالار مهر حوزه هنری نیز نمایش «وقتی زمین دروغ می‌گوید» کاری از سعید تشکری ساعت ۱۸:۳۰ در تالار مهر حوزه هنری، نمایش «بن بست هنرمند پلاک هشت» کاری از مالک حدسراج پورساعت ۱۸ در سالن استاد انتظامی و نماش «اول اسم بابا» کای از بهار کریم‌زاده ساعت ۱۷ در تالار هنر به روی صحنه می‌رود.

در بخش رپرتوار نمایش‌های خیابانی نیز نمایش «جلال رئیسی» کاری از فاطمه و علی رادمنش ساعت ۱۶:۳۰، «مرحله آخر» کاری از مسعود مهرابی ساعت ۱۷:۳۰ و «کسی فشنگ‌ها را نمی‌شمارد» کاری از امیرحسین شفیعی ساعت ۱۸:۳۰ در محوطه باز مجموعه تئا‌تر شهر اجرا می‌شوند.

در بخش دانشجویی نمایش «پیاده رو» کاری از محمد گودرز در دانشگاه صنعتی امیرکبیر، «راه طولانی» کاری از مجتبی طقیانی در دانشگاه تربیت مدرس، «مرزصفر، یک» کاری از فریدون عباسپور در دانشگاه علامه طباطبایی و «می‌خواهم مثل بابا باشم» در دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی ساعت ۱۲:۳۰ اجرا خواهند شد.

همچنین در بخش نمایشنامه خوانی نیز نمایشنامه «تئو فقط آن گل سرخ را» کاری از محسن عظیمی ساعت ۱۶:۳۰ در سالن کنفرانس تئا‌تر شهر خوانش می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز