خبرگزاری کار ایران

با کارگردانی فریدون محرابی:

آشا محرابی «اعترافاتی در بارهٔ زنان» خوانش می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۳۵۵

دومین جلسهٔ نمایش‌نامه خوانی هفتگی بر اساس برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده و انعقاد تفاهم نامه میان کانون نمایش‌نامه نویسان خانه تئاتر و فرهنگسرای ابن سینا، روز پنج شنبه و جمعه ۱۱و ۱۲مهرماه، ساعت ۱۸ برگزار می‌شود.

ایلنا: نمایش‌نامه خوانی «اعترافاتی در بارهٔ زنان» نوشتهٔ محمد امیر یاراحمدی وکارگردانی فریدون محرابی با همکاری مشترک کانون نمایش‌نامه نویسان فرهنگسرای ابن سینا پنج شنبه و جمعهٔ مهرماه ۹۲ برگزار می‌کند.

به گزارش ایلنا، کانون نمایش‌نامه نویسان خانهٔ تئا‌تر ایران به منظور خوانش آثار نمایش‌نامه نویسان اعضای خود با هدف آشنایی شهروندان با فعالیت نمایش‌نامه نویسی حرفه‌ای در روزهای پنج شنبه و جمعهٔ هر هفتهٔ نیم سال دوم ۹۲ با همکاری فرهنگ سرای ابن سینا نشست‌های نمایش‌نامه خوانی برگزار می‌کند.

بهزاد صدیقی، نایب رییس و سخنگوی کانون نمایش‌نامه نویسان خانهٔ تئا‌تر ایران ضمن بیان این خبر، گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده و انعقاد تفاهم نامهٔ این کانون با فرهنگ سرای ابن سینا، دومین جلسهٔ نمایش‌نامه خوانی هفتگی از دور دوم این کانون روز پنج شنبه و جمعه ۱۱و ۱۲مهرماه جاری، در ساعت ۱۸ در سالن آمفی تئا‌تر فرهنگ سرای ابن سینا با خوانش نمایش‌نامهٔ اعترافاتی در بارهٔ زنان نوشتهٔ محمد امیر یاراحمدی وکارگردانی فریدون محرابی با نقش‌خوانی آشا محرابی، مرضیه صدرایی و محمد حاتمی برگزار می‌شود.

وی در ادامه، گفت: نمایش‌نامه نویسان عضو این کانون برای خوانش آثار خود می‌توانند یک نسخه از اثر خود را به نشانی پست الکتونیکی کانون نمایش‌نامه نویسان خانهٔ تئا‌تر ایران ارسال کنند و پس از بررسی و تائید این کانون به ترتیب اولویت تاریخ ارسال آثار در جدول زمان بندی نمایش‌نامه خوانی‌های هفتگی قرارمی‌گیرد. سایر نمایش‌نامه نویسان نیز می‌توانند به همین طریق عمل کنند اما آنان در اولویت بعد از اعضای این کانون قرار خواهند گرفت.

صدیقی هم چنین گفت: بر اساس تصمیمات کانون نمایش‌نامه نویسان خانهٔ تئا‌تر ایران مسوولیت دبیری نمایش‌نامه خوانی‌های هفتگی کانون برعهدهٔ روزبه حسینی، نمایش‌نامه نویس و عضو این کانون است. لازم است یادآوری کنم که پس از نمایش‌نامه خوانی نمایش‌نامه‌های اعترافاتی دربارهٔ زنان، نمایش‌نامهٔ نگاره‌ای به رنگ شبق نوشته و کارگردانی سلما سلامتی، فرا‌تر از صداقت نوشتهٔ ندا ثابتی به کارگردانی زری طالبی به ترتیب در هفته‌های سوم و چهارم مهرماه جاری نمایش نامه خوانی می‌شود.

سخنگوی کانون نمایش‌نامه نویسان در پایان اعلام کرد: اجرای این نمایش‌نامه خوانی‌ها به صورت بلیت فروشی خواهد بود و قیمت هر بلیت ۷۰۰۰ تومان است. علاقه‌مندان می‌توانند نیم‌ساعت قبل از اجرا بلیت‌های خود را از گیشهٔ سالن تهیه کنند یا برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های ۸۸۰۸۸۳۰۱-۲ بگیرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز