خبرگزاری کار ایران

ایرانشهر میزبان هنرمندان تئاتر

کد خبر : ۱۰۹۵۹۹

با اجرای سه اثر نمایشی از نیما دهقان، پارسا پیروزفر و رحمان سیفی آزاد، تماشاخانه ایرانشهر این روز‌ها میزبان هنرمندان وعلاقمندان به حوزه تئا‌تر شده است.

ایلنا: پری صابری، سام غریبیان، داریوش مودبیان، ارسلان کامکار، فرزین صابونی، رامبد جوان، لادن مستوفی، ستاره اسکندری، هومن سیدی، بیژن اردوان، فرهاد تجویدی، بهناز جعفری، همایون غنی‌زاده، رضا گوران، اصغر همت، زهرا صبری، عزت اله مهرآوران، حامد بهداد، پگاه آهنگرانی، امیر نوری، فرشاد فزونی، شهلا حائری و مجتبی جباری ازجمله هنرمندانی و هنردوستانی هستند که به تماشای آثار تماشاخانه ایرانشهر نشسته‌اند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی تماشاخانه ایرانشهر؛ نمایش «شیش و هشت» یک اثر کمدی است که به قلم کوروش نریمانی داستان عاشق شدن معلمی را روایت می‌کند که جیرجیر کفش‌هایش مشکلاتی را برای مطرح کردن علاقه‌اش به وجود می‌آورد. این اثر با حضور الهام کردا، فرزین صابونی، سیامک صفری، جواد پولادی و هدایت هاشمی هر شب ساعت ۱۸:۳۰ در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر اجرا می‌شود.

نمایش «سنگ‌ها در جیب‌هایش» ترجمه و کاری از پارسا پیروزفر داستان دو هنروری است که با بازی در نقش‌های متفاوتی از یک فیلم هالیوودی(در مقام کارگردان، سیاهی لشگر، دستیار کارگردان و…) تضاد آشکار میان زندگی واقعی با فضاسازی فیلم را نشان می‌دهند.

پیروزفر در این اثر، تماشاگر نمایش را علاوه برابعاد کمیک اثر با جنبه تراژیک نیز آشنا می‌کند. توجه به شخصیت افراد در کنار موقیت آن‌ها و پرداختن به جنبه تراژدی در کنار کمدی در این اثر هم باعثتعمق درباره ناتوانی، آرزو‌ها و خواسته‌های ممکن و یا غیر ممکن آدمی می‌شود و هم شرایطی را بوجود می‌آورد که مخاطب وضعیت کاراکتر‌های نمایشی را همچون موقعیت خود بداند.

نمایش «سنگ‌ها در جیب‌هایش» با بازی پیروزفر و رضا بهبودی هر شب ساعت ۱۹:۳۰ در سالن استاد ناظر‌زاده کرمانی روی صحنه می‌رود.

همچنین نمایش «شایعات» نوشته نیل سایمون که به کارگردانی رحمان سیفی‌آزاد با استقبال خوبی از سوی مخاطبان روبرو شده است، از جمله دیگر آثاری است که در این تماشاخانه اجرا می‌شود.

این نمایش با نقش آفرینی احمد ساعتچیان، مجید صالحی، جواد عزتی، سعید چنگیزیان، نگار عابدی، رویا می‌رعلمی، فهیمه امن‌زاده و بهرام افشاری هر شب ساعت ۲۰:۳۰ در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر به اجرا در می‌آید.

علاقمندان به تماشای این آثار نمایشی می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و تهیه بلیط، به سایت www. tamashakhaneh. ir مراجعه و یا با شماره‌های ۸۸۸۱۴۱۱۵ و ۸۸۸۱۴۱۱۶ تماس بگیرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز