خبرگزاری کار ایران

پیش‌بینی یک مقام مسئول در جشنواره تئاتر کودک و نوجوان همدان؛

حضور بیش از ۱۵۰هزار مخاطب را شاهد خواهیم بود

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۷۴۶

اجرای نمایش صحنه‌ای، نمایش خیابانی، جنگ شادی، جشن بادبادک‌ها، مسابقه نقاشی کودکان و نمایشگاه کتاب در شهرستان‌ها از جمله برنامه‌هایی است که برای ایام جشنواره در نظر گرفته شده تا امسال نیز شاهد حضور پرشور مردم باشیم.

ایلنا: قائم مقام اجرایی بیستمین جشنواره بین‌المللی تئا‌تر کودک و نوجوان همدان پیش‌ بینی کرد بیش از ۱۵۰هزار مخاطب از جشنواره امسال استقبال کنند.

به گزارش ایلنا، فیض منش با اشاره به استقبال بیش از ۱۲۸ هزار مخاطب از جشنواره نوزدهم گفت: با توجه به اینکه برای جشنواره بیستم هم برنامه‌های متنوعی در نظر گرفته شده است، پیش بینی امسال ازاستقبال گسترده‌تر شهروندان همدانی، شهر‌ها و استان‌های همجوار از بیستمین جشنواره بین‌المللی تئا‌تر کودک و نوجوان خبر می‌دهد.

وی با تأکید بر برگزاری مراسم افتتاحیه در محلات حاشیه شهر و حضور واحد سیار تئا‌تر در شهر‌ها و روستاهای استان گفت: اجرای نمایش صحنه‌ای، نمایش خیابانی، جنگ شادی، جشن بادبادک‌ها، مسابقه نقاشی کودکان و نمایشگاه کتاب در شهرستان‌ها از جمله برنامه‌هایی است که برای ایام جشنواره در نظر گرفته شده تا امسال نیز شاهد حضور پرشور مردم باشیم.

این مدیر به حضور پررنگ گروه‌های نمایشی استان در بخش‌های مختلف جشنواره بیستم پرداخته و افزود: امسال در میان نمایش‌های راه یافته به جشنواره دو نمایش «پادشاه خوابش می‌آید» و «من و برادرم اقبال» از همدان در بخش نوجوان و «پری و پورنگ» در بخش کودک جشنواره تئا‌تر کودک و نوجوان حضور خواهند داشت.

فیض منش تاکید کرد: همچنین ستاد جشنواره با ارزیابی امتیاز داوری بخش‌های مختلف، ۴ نمایش منتخب استان همدان را برای شرکت در بخش ویژه تئا‌تر همدان انتخاب و معرفی کرد.

به این ترتیب نمایش‌های «کوچولوی بدقول» به کارگردانی سعید باغبانی، «دنیای اسمارتیزی» به کارگردانی مسعود روستا، «زیرگنبد کبود» به کارگردانی فریبا یعقوب لو و «پسرک نون زنجبیلی» به کارگردانی رضا روان در بخش ویژه تئا‌تر همدان اجرا خواهند شد.

بیستمین جشنواره بین‌المللی تئاترکودک ونوجوان با دبیری شهرام کرمی وتوسط اداره کل هنرهای نمایشی وبامشارکت اداره کل فرهنگ وارشاداسلامی استان همدان ازتاریخ ۲۴ تا ۳۰ مهردراین شهربرگزارمی‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز