خبرگزاری کار ایران

در ششمین روز جشنواره تئاتر مهر کاشان:

«زال و سیمرغ» «درد زندگی» را در «بافت» قدیم کاشان روایت کردند

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۱۰۱

در ششمین روز از جشنواره سراسری تئا‌تر مهر کاشان تماشاگران به دیدار نمایش «زال و سیمرغ» در بخش جنبی این جشنواره رفتند.

ایلنا: در ششمین روز از جشنواره سراسری تئا‌تر مهر کاشان تماشاگران به دیدار نمایش «زال و سیمرغ» در بخش جنبی این جشنواره رفتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان نمایش «زال و سیمرغ» به نویسندگی و کارگردانی مهدی شکاری و بازیگری سعید خسروی، سمیه اکبری، مرتضی جهانی، مرتضی جعفرکاشانی و… از کاشان در تالار مهربان فرهنگسرای مهر سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان به روی صحنه رفت.

این نمایش، روایت یکی از داستان‌های شاهنامه فردوسی است که در آن «سام پادشاه» پس از آنکه صاحب فرزند پسری می‌شود به‌خاطر موی سپید او را در دامنه البرز‌‌ رها می‌کند و…

همچنین در این روز نمایش طنز «بافت» نوشته و کارگردانی محسن خسروی و بازی حسین حداد و عباس تیمورزاده از کاشان در بخش جنبی در تالار مهرگان فرهنگسرای مهر اجرا شد.

در ششمین روز از برگزاری نهمین جشنواره سراسری تئا‌تر مهر کاشان نیز نمایشنامه «بحر طویل خوانی» نوشته میرعزای کاشانی و کارگردانی احمد صابر طحان واجرای اکبر سعیدی از کاشان مورد خوانش قرار گرفت.

در بخش نمایش‌های خیابانی نمایش «درد زندگی» به کارگردانی احسان فلاحیان از لاهیجان در فضای باز فرهنگسرای مهر سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان اجرا شد.

در این نمایش، مردی بدون داشتن کلاه ایمنی و داشتن بار زیاد با برخورد مامور راهنمایی و رانندگی روبرو می‌شود که در این راستا به شرح زندگی خود می‌پردازد.

اختتامیه نهمین جشنواره سراسری تئا‌تر مهر کاشان امروز ۶ آبان ماه در خانه تاریخی نگین برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز