خبرگزاری کار ایران

تاکید مدیران مرکز بر رفع کاستی مالی کانون نمایش‌نامه نویسان؛

پرداخت جوایز برگزیدگان ادبیات نمایشی قطعی است

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۳۵۴

شفیعی از رویکرد مثبت معاون هنری برای رفع مشکلات مالی بر سر راه بخش‌های گوناگون زیرنظر این نهاد خبر داد و اظهار امیدواری کرد؛ کانون برای برگزاری برنامه‌های موردنظر خود با مشکلی مواجه نشود.

ایلنا: مدیرکل مرکزهنرهای نمایشی از پی‌گیری درخواست هیئت مدیره کانون نمایش‌نامه نویسان خانه تئاتر درخصوص دریافت حمایت برای پرداخت هدایای نفرات برگزیده ششمین دوره انتخاب آثار برتر ادبیات نمایشی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، بهزاد صدیقی(سخنگوی هیئت مدیره کانون نمایش‌نامه نویسان خانه تئاتر) چندی قبل از برطرف نشدن مشکلات مالی این کانون و به تعویق افتادن یک‌ساله پرداخت جوایز نفرات برتر ششمین دوره انتخاب آثار برتر ادبیات نمایشی به دلیل کاهش بودجه سالانه خبر داده بود.

صدیقی به ارسال نامه‌های جداگانه برای به نتیجه رسیدن هرچه سریعتر درخواست حمایت مالی کانون از مرکزهنرهای نمایشی در آستانه برگزاری هفتیمن دوره اشاره و ابراز امیدواری کرده بود با نظر مثبت قادر آشنا، مدیر مرکز هنرهای نمایشی و مهدی شفیعی، معاون مالی اداری کمبود بودجه حدود ۱۵میلیون تومانی مورد نیاز تامین شود.

قادر آشنا در همین رابطه از پی‌گیری نامه‌های ارسال شده توسط هیئت مدیره کانون نمایش‌نامه نویسان خبر داد و تاکید کرد: دستور‌های لازم برای پی‌گیری درخواست به معاون مالی اداری و رئیس شورای حمایت ارجاء شده و تلاش داریم مشکلات مالی به وجود آمده مرتفع شود.

مهدی شفیعی رئیس شورای حمایت نیز در همین رابطه بر عزم جدی مرکز برای برطرف شدن این مشکل خبر داد و گفت: کانون نمایش‌نامه نویسان خانه تئاتر برنامه مشترکی با کانون نمایش‌نامه نویسان کشور ارمنستان دارد که پی‌گیر تامین اعتبار آن برنامه نیز هستیم و تلاش داریم بحثکسری بودجه دوره ششم به همراه بودجه مورد نظر برای برگزاری مراسم مشترک دو کشور مرتفع شود.

مسئولان کانون نمایش‌نامه نویسان همچنین به بودجه کل کشور اشاره کرده و احتمال داده بودند تاخیر در ابلاغ بودجه دستگاه‌ها موجب به تعویق افتادن تاریخ برگزاری هفتمین دوره انتخاب آثار بر‌تر ادبیات نمایشی شود.

مدیر اداری مالی مرکز هنرهای نمایشی در پایان از رویکرد مثبت علی مرداخانی، معاون هنری وزارت ارشاد برای رفع مشکلات مالی سر راه بخش‌های گوناگون زیر نظر این نهاد خبر داد و اظهار امیدواری کرد کانون نمایش‌نامه نویسان برای برگزاری برنامه‌های درنظر گرفته شده با مشکلی مواجه نشود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز