خبرگزاری کار ایران

به دلیل فرا رسیدن ایام سوگواری سید‌الشهدا(ع)؛

نمایش «شهر تنهایی من» تا ۲۶ آبان به صحنه نمی‌رود

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۱۶۳

این نمایش که با متنی از نوشین تبریزی و کارگردانی علی هاشمی بر اساس نمایش‌نامه " خانه عروسک " هنریک ایبسن خلق شده به دلیل فرا رسیدن ایام سوگواری سید‌الشهدا(ع) تا ۲۶ آبان اجرا نمی‌شود.

ایلنا: نمایش " شهر تنهایی من " که از تاریخ ۲۵ مهرماه در سالن اصلی فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه رفته است، به دلیل فرا رسیدن ایام سوگواری محرم تا روز یکشنبه(۲۶ آبان) اجرا نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، این نمایش که با متنی از نوشین تبریزی و کارگردانی علی هاشمی بر اساس نمایش‌نامه " خانه عروسک " هنریک ایبسن خلق شده و روی صحنه رفته است به دلیل فرا رسیدن ایام سوگواری سید‌الشهدا(ع) یک هفته اجرا نمی‌شود.

بنابر اعلام مشاور رسانه‌ای این نمایش هنرمندان بسیاری روزهای اخیر به تماشای این نمایش در فرهنگسرای نیاوران نشستند. گلاب آدینه، فرهاد اییش، مائده طهماسبی، ماهایا پطروسیان، مسعود کرامتی، ضیاءالدین دری، الهام حمیدی، اصغر عبداللهی، حامد کمیلی، خسرو احمدی، کتایون فیض مرندی، شیرین بینا، دانیال عبادی، شهرام شاه حسینی، صادق هاتفی، امیر کاوه آهنین جان، لیلی فرهاد‌پور، مدیا کاشیگر و… از میهمانان این نمایش بودند.

علی داننده مدیر روابط عمومی و مشاور رسانه‌ای این نمایش، ضمن اعلام خبر فوق افزود: نمایش شهر تنهایی من به مدت یک هفته اجرا ندارد و تاریخ اجرای مجدد این نمایش بعد از ایام سوگواری اباعبدا.. الحسین روز یکشنبه ۲۶ آبان می‌باشد که از این تاریخ علاقه مندان می‌توانند برای رزرو بلیط به گیشه فرهنگسرای نیاوران و یا به سایت www. tiwall. com مراجعه کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز