خبرگزاری کار ایران

به کارگردانی عامر مسافر آستانه و از ۲۷ آبان‌ماه؛

سالن قشقایی میزبان «پروانگی» می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۵۸۸

نمایش «پروانگی» داستان پزشکی را روایت می‌کند که با ابداع روش‌های جدید تلاش می‌کند به درمان بیماران تیمارستان بپردازد.

ایلنا: نمایش «پروانگی» به نوشته سیاوش پاکراه و کارگردانی عامر مسافرآستانه از روز دوشنبه(۲۷ آبان ماه) در سالن قشقایی مجموعه تئاتر شهر روی صحنه می‌رود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، این نمایش نگاهی متفاوت به جنگ دارد و آسیب‌های ناشی از چنین رویدادی را با مخاطب خود در میان می‌گذارد. گروه اعتقاد دارد آنچه در این اثر برای تماشاگر به نمایش گذاشته می‌شود بر جغرافیای خاصی متمرکز نیست و تمامی جنگ‌های جهان را نشانه رفته که موجب می‌شود انسان‌های زیادی تا سال‌ها با عوارض ناشی از رخدادهایی این چنین دست به گریبان باشند.

نمایش «پروانگی» داستان پزشکی را روایت می‌کند که با ابداع یک سری روش‌های جدید تلاش می‌کند به درمان بیماران تیمارستان بپردازد.

ملودی آرام‌نیا، امیر امیری، نسترن پیکانو، مینا حسین‌آبادی، کیوان خانبگی، محسن رستگار، امید عباسی، مصطفی کاظمی، مینا کریم‌جبلی در این اثر نمایشی به ایفای نقش می‌پردازند.

نمایش «پروانگی» سال گذشته در بخش تجربه‌های نو و نگاه تازه سی‌ویکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر روی صحنه رفت و موفق به دریافت جایزه " بهترین کارگردانی " و " طراحی صحنه " از هیئت داروران این رویداد شد.

از دیگر عوامل نمایش «پروانگی» می‌توان به علی نصر(دستیار کارگردان، برنامه ریز و مدیر تولید)، امیر حسین دوانی(طراح صجنه)، ندا نصر(طراح لباس)، عابس خلقی(طراح نور)، اشکان چگینی(طراح پوستر و بروشور)، فربد مایین(موسیقی)، زهرا ایمانی و رامین بهادری(طراحی و ساخت انیمیشن)، روزبه کمالی(تکنسین تصویر)، مرجان محمدپور(منشی صحنه)، مهرداد متجلی(عکاس)، آوا فیاض(مدیر تبلیغات و روابط عمومی)، بابک احمدی(مشاور امور رسانه‌‌ای) هلیا رفایی و مارال مرادی(تیم تبلیغات) اشاره کرد.

نمایش «پروانگی» از ۲۷ آبان ماه هر روز ساعت ۱۹ در سالن قشقایی مجموعه تئاتر شهر روی صحنه می‌رود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز