خبرگزاری کار ایران

هنرنمایی ۶ کودک تماشاگر در نمایش «غول بزرگ مهربان»

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۶۲۴

«غول بزرگ مهربان» نمایشی سراسر فانتزی و حرکت است که به صورت زنده و عروسکی آماده شده و در هر اجرا از ۶ کودک تماشاگر در اجرا بهره می‌گیرد.

ایلنا: نمایش " غول بزرگ مهربان " نوشته و کارگردانی " مریم کاظمی " با ایفای نقش کودکان و نوجوانان تماشاگر اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مریم کاظمی نویسنده و کارگردان نمایش " غول بزرگ مهربان " ضمن اعلام خبر ایفای نقش تعدادی
کودک و نوجوان تماشاگر در هر اجرای این نمایش خبر داد و گفت: در هر اجرای نمایش تعدادی از کودکان و نوجوانان تماشاگر در نمایش ما حضور پیدا خواهند کرد و بخشی از اجرا را برعهده خواهند داشت.

وی ادامه داد: برای برنامه‌ریزی بهتر درباره حضور این کودکان و نوجوانان در اجرای نمایش، از امروز شماره تلفنی را فعال کرده‌ایم که والدین می‌توانند برای هماهنگی حضور کودکانشان در اجرا با آن تماس بگیرند.

این اثر هفته اول آذر در تالار هنر روی صحنه می‌رود و شماره تلفن ۰۹۱۹۰۷۷۶۰۹۸ از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۷ عصر برای هماهنگی بازیگران کودک و نوجوان پاسخگوی علاقه‌مندان خواهد بود. در هر اجرا ۶ کودک و نوجوان با این نمایش همراهی خواهد کرد.

نمایش " غول بزرگ مهربان " نوشته دیوید وود از هفته اول آذر در تالار هنر روی صحنه می‌رود و در آن بازیگرانی همچون حسین محب اهری، مریم کاظمی، جواد اعرابی، میترا کریم‌خانی، پریسا فلاح‌زاده، عماد سالکی، نازنین صفا، بهروز مهرعلیان، حمید فتوحی، حسین صفا، مهدی رحیمی و حسام کلانتری به ایفای نقش می‌پردازند.

غول بزرگ مهربان نمایشی سراسر فانتزی و حرکت است که به صورت زنده و عروسکی آماده شده است.

طراحی صحنه این نمایش را رضا مهدی‌زاده، موسیقی فرید نوایی، طراحی عروسک و ماسک را سهیلا باجلان، طراحی و ساخت کلاه گیس را افسانه قلی‌زاده، عکاس سیامک زمردی مطلق، طراحی لباس را لادن نصرالهی و طراحی پوستر و بروشور نمایش را پریسا فلاح‌زاده و عماد سالکی برعهده دارند.

در گروه کارگردانی این نمایش مهراد زمانی و مریم الهامیان به عنوان دستیاران کارگردان، مهری کشوری، احمد دهقان و نادر حسین دوست به عنوان مدیران صحنه همکاری دارند.

نمایش «غول بزرگ مهربان» توسط دیوید وود و براساس اثر روالد دال نوشته شده و سیدحسین فدایی‌حسین آن را به فارسی ترجمه کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز