خبرگزاری کار ایران

هنرمندان از «بی‌سرزمین‌تر از باد» استقبال کردند

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۵۸۶

نمایش «بی‌سرزمین‌تر از باد» که به حمله اعراب به ایران و سقوط امپراطوری ساسانی و درنهایت واقعه عاشورا اشاره دارد، از ۲۶آبان ماه هر شب ساعت ۲۰:۳۰ در سالن استاد سمندریان روی صحنه می‌رود.

ایلنا: نمایش «بی‌سرزمین‌تر از باد» که به کارگردانی حسن باستانی در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه رفت با استقبال هنرمندان روبرو شده است.

به گزارش ایلنا، هایده حائری، حسن تسعیری، اسماعیل خلج، جهانبخش سلطانی، جمشید گرگین، رضا فیاضی، هادی مرزبان، بیژن امکانیان، شیرین یزدانبخش، احمد آسوده، علیرضا درمیشیان، مریم معترف، اسماعیل براری، هادی حوری، قاسم جعفری، فرهاد تفرشی، وحید گلستان، مسعود آب پرور، کوروش خزائی، شکرخدا گودرزی و صدیقه صحت از جمله هنرمندانی بودند که تا کنون از این نمایش دیدن کرده‌اند.

نمایش «بی‌سرزمین‌تر از باد» که به حمله اعراب به ایران و سقوط امپراطوری ساسانی و در ‌‌نهایت به واقعه عاشورا اشاره دارد از ۲۶آبان ماه طبق روال گذشته هر شب ساعت ۲۰:۳۰ در سالن استاد سمندریان روی صحنه می‌رود.

در این نمایش محمد ساربان، ناصر عاشوری، حسین بختیاری، فاطمه سرلک، محسن علی محمدی، مهدی رحیمی و حسن دوشا در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند. همچنین «سامان پورسلیمانی» به عنوان دستیار کارگردان و برنامه ریز، «هلیا کریمی»، «داوود ونداده» و «مهسا شعبان‌زاده» مدیران صحنه، «فرنوش فرجندی» طراحی لباس و صحنه، «آرش تنهایی» طراح پوس‌تر و بروشور، «فرجام نیک فرجام» عکاس، «امیر پاسنگی» مدیر روابط عمومی این نمایش را برعهده دارند.

نمایش «بی‌سرزمین‌تر از باد» هر شب ساعت ۲۰:۳۰ در سالن استاد سمندریان روی صحنه می‌رود.

علاقه مندان به تماشای این آثار نمایشی می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و تهیه بلیط، به سایت www. tamashakhaneh. ir / ticket مراجعه و یا با شماره‌های ۸۸۳۱۱۶۰۰ و ۸۸۸۱۴۱۱۶ تماس بگیرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز