خبرگزاری کار ایران

ترکیب هیئت مدیره کانون نمایش‌نامه نویسان تغییر کرد

کد خبر : ۱۲۲۶۳۳

براساس تغییرات جدید ایجاد شده در ترکیب هیئت مدیره خانه تئاتر، بهزاد به عنوان رئیس و محمد امیر یاراحمدی به عنوان نایب رئیس انتخاب شدند.

ایلنا: اعضای هیئت مدیرهٔ جدید کانون نمایش‌نامه نویسان خانهٔ تئا‌تر ایران در نخستین جلسهٔ خود رییس و نایب رییس خود را انتخاب کردند.

به گزارش ایلنا، در این جلسه مطابق با اساس نامهٔ کانون نمایش‌نامه نویسان ایران و با حضور ندا ثابتی به عنوان بازرس جدید این کانون، مسوولیت هریک از آنان مشخص و تعیین شد و بر اساس آن بهزاد صدیقی به عنوان رییس، محمد امیریاراحمدی به عنوان نایب رییس، شهرام کرمی به عنوان مدیر امور مالی، افروز فروزند به عنوان سخنگو، آندرانیک خچومیان به عنوان نمایندهٔ هیئت مدیرهٔ کانون نمایش نامه نویسان در هیئت مدیرهٔ خانهٔ تئا‌تر و سوسن رحیمی به عنوان منشی برای مدت دو سال انتخاب شدند.

دراین جلسه هم‌چنین مقرر شد طبق برنامه‌ریزی‌های هیئت مدیرهٔ قبلی این کانون، فعالیت‌هایی همچون انتخاب آثار بر‌تر ادبیات نمایشی ایران، انتشار فصل‌نامهٔ نمایش‌نامه، برگزاری نشست‌های شنبهٔ دوم – شنبهٔ چهارم، برگزاری جلسات نمایش‌نامه خوانی هفتگی، برگزاری نشست‌های فلسفه و تئا‌تر، فعالیت بخش بین‌الملل و… همچون گذشته ادامه یابد.

این هیئت مدیره به زودی برنامه‌های دیگر خود را اعلام می‌کند.

در هفتمین دورهٔ انتخابات هیئت مدیرهٔ کانون نمایش‌نامه نویسان ایران که ۱۸ آبان ماه ۱۳۹۲ در خانهٔ تئا‌تر برگزار شد، محمد امیریاراحمدی، بهزاد صدیقی، شهرام کرمی، افروز فروزند، آندرانیک خچومیان به عنوان اعضای اصلی هیئت مدیره و سلما سلامتی و سوسن رحیمی به عنوان اعضای علی البدل این هیئت انتخاب شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز