خبرگزاری کار ایران

کسبه محل کرکره‌ها را به نشانه احترام پایین کشیدند؛

پیکر رضامندی کنار سعدی افشار به خاک سپرده شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۲۳۲

پیکر این هنرمند در نزدیکی محل دفن سعدی افشار، یار و دوست دیرین او در قطعه هنرمندان به خاک سپرده شد.

ایلنا: پیکر رضا رضامندی(هنرمند پیشکسوت تئاتر) صبح امروز(۱۷ آذرماه) با حضور هنرمندان و بستگان آن مرحوم از مقابل خانه پدری به سرای ابدی در قطعه هنرمندان بهشت زاهرا(ع) تشییع شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، برخلاف روال معمول برگزاری مراسم تشییع پیکر هنرمندان که همواره از مقابل تالار وحدت انجام می‌شود. خانواده و دوستان رضا رضامندی پیکر او را از مقابل خانه پدری تشییع کردند که با حضور بسیاری از اهالی محل، دوستان و آشنایان همراه شد.

از ساعات ابتدایی صبح امروز چهره‌های آشنایی در محل مقرر حضور پیدا کردند و کسبه احترم خود را با پایین کشیدن کرکره مغازه‌ها ابراز کردند.

قادر آشنا(مدیرکل مرکزهنرهای نمایشی)، داوود فتحعلی‌بیگی(مدیر دفتر تعذیه و مدرس با سابقه تئاتر آیینی سنتی) ازجمله حاضران در مراسم تشییع پیکر رضامندی بودند. همچنین باقرنژاد(مشاور) و ندا انتظامی(مدیر روابط عمومی معاونت هنری) به نمایندگی از طرف علی مرادخانی در این مراسم حضور داشتند.

پیکر رضا رضامندی توسط علاقه‌مندان به این هنرمند و روی دستان خانواده و دوستان برای وداع آخر با محل زندگی دوران کودکی و نوجوانی گردانده شد تا سپس برای دفن به سوی سرای ابدی در قطعه هنرمندان بهشت زهرا(ع) برده شود.

بنا به گفته آشنایان، پیکر این هنرمند در نزدیکی محل دفن سعدی افشار، یار و دوست دیرین او در قطعه هنرمندان به خاک سپرده شد.

رضا رضامندی روز دوشنبه(۱۱ آذر ماه) تحت عمل جراحی قرار گرفت و با اینکه حال او رو به بهبودی رفته بود، پنج‌شنبه(۱۴ آذرماه) ساعت ۱۱ شب در بیمارستان شهید مدرس از دنیا رفت.

بچه‌های تئاتری رضامندی را بیشتر به عنوان پرستار سعدی افشار می‌شناسند. این هنرمند دو سال و نیم، مسئولیت نگهداری از تنها بازمانده نسل قدیمی سیاه بازان ایرانی را برعهده داشت و همواره در کنار سعدی افشار بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز