خبرگزاری کار ایران

به همت کانون نمایش‌نامه نویسان خانه تئاتر و فرهنگسرای ابن‌سینا؛

نمایش‌نامه «مصاحبه» خوانش می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۷۳۶

برنامه نمایش‌نامه خوانی " مصاحبه " به نویسندگی بهزاد صدیقی و کارگردانی مهبود مهرنوش در فرهنگ‌سرای ابن سینا اجرا می‌شود.

ایلنا: کانون نمایش‌نامه نویسان خانه‌ی تئاتر ایران با همکاری فرهنگ‌سرای ابن سینا در یاز دهمین نشست از دومین دوره‌ی نمایش‌نامه خوانی هفتگی خود نمایش‌نامه خوانی مصاحبه نوشته‌ی بهزاد صدیقی و کارگردانی مهبود مهرنوش را اجرا می‌کند.

به گزارش ایلنا، نمایشنامه مصاحبه نوشته ی بهزاد صدیقی و کارگردانی مهبود مهرنوش کاری از گروه تئاتر بامداد ساعت ۱۸ روزهای ۲۱ و ۲۲ آذر ماه جاری در سالن آمفی تئاتر فرهنگسرای ابن سینا نمایش‌نامه خوانی می‌شود. در این نمایش‌نامه خوانی حسین شعبانی(بهرام و صدای سراینده‌ی شعر)، سید ابراهیم احمدی(پسربچه)، سپیده پهلوان‌زاده(فاطی)، منصوره ایزدپناه(مادام رنه)، مونا اکرمی(خانم منشی)، دکتر مجید مشیریان(موسیو ژرار)، زهره کریمی(صدای مادر)، پیام مهرنوش(گدا)، سعید نصرتی(نظافت چی)، حسین شعبانی(مرد گدا)، مهدی گنجه‌ای فر(گوینده‌ی اخبار وپلیس) نقش خوانی می‌کنند. هم چنین کامران بهرامی(مشاور کارگردان)، حسین شعبانی(دستیار کارگردان)، مسعود شادمان(عکاس)، هانیه محسنی پور(منشی صحنه) ‌، میثم احمدی(موسیقی)، حسین شعبانی(شاعر) این کارگردان را یاری می‌دهند و موسسه‌ی فرهنگی هنری افرا مانا تهیه کنندگی این اثر را به عهده دارد.

نمایش‌نامه‌ی مصاحبه که در سال ۸۷ نوشته شده و تقدیر شده‌ی مسابقه نمایش‌نامه نویسی رادیو در همین سال است، درباره ی زوج جوانی به نام فاطی و بهرام است که به عنوان مهاجر ایرانی در پاریس زندگی می‏‌کنند. فاطی که در هنگام جنگ آمریکا و عراق خود را برای مصاحبه و استخدام در یک شرکت در پاریس آماده می‌کند، از سویی، هم نگران زندگی خود و همسر و تنها فرزند کودکش است و از سوی دیگر دلتنگ خانواده‌اش در اهواز است. او در روز مصاحبه با مرد کارفرما، تلاش می‏‌کند به سوالاتش با دقت پاسخ دهد. مرد کارفرما در پایان مصاحبه به او امیدواری می‏‌دهد که در این مصاحبه قبول خواهد شد و…

پیش از این نیز درطی ده هفته، نمایش‌نامه‌های هندوانه نوشته و اجرای رحیم نوروزی، اعترافاتی در باره‌ی زنان نوشته‌ی محمد امیریاراحمدی و کارگردانی فریدون محرابی، نگاره‌ای به رنگ شبق نوشته و کارگردانی سلما سلامتی، فراتر از صداقت نوشته‌ی ندا ثابتی و کارگردانی زری طالبی، گستره‌ی سکوت نوشته وکارگردانی امین بهروزی، پرنده مردنی است نوشته و کارگردانی حسین میرزاییان، اتوبان نواب جنوب به شمال نوشته و کارگردانی رضا صابری، خانه، آشپزخانه نوشته و کارگردانی حسن معجونی، فوژیون نوشته وکارگردانی محمد میرعلی اکبری و ما گم شده‌ایم در… نوشته و کارگردانی محمود سالاروند نمایش‌نامه خوانی شده بود.

علاقه‌مندان برای شرکت در این نمایش‌نامه خوانی می‌توانند نیم‌ساعت قبل از اجرا بلیت‌های خود را از گیشه‌ی این سالن تهیه کنند یا یا برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌ ۸۸۰۸۸۳۰۱ تماس بگیرند.

کانون نمایش‌نامه‌نویسان خانه‌ی تئاتر ایران با همکاری فرهنگ سرای ابن سینا به منظور خوانش آثار نمایش‌نامه نویسان اعضای خود با هدف آشنایی شهروندان با فعالیت نمایش‌نامه‌نویسی حرفه‌ای در روزهای پنج شنبه و جمعه‌ی هر هفته در نیم سال دوم ۹۲ نشست‌های نمایش‌نامه خوانی برگزار می‌کند.

فرهنگسرای ابن سینا در شهرک غرب، فاز دو، خیابان ایران زمین شمالی واقع است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز