خبرگزاری کار ایران

محمدامیر یاراحمدی در گفتگو با ایلنا خبر داد؛

شیوه برگزاری مسابقه انتخاب آثار ادبیات نمایشی تغییر می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۸۱۹

روند امور به گونه‌ای پیش رفت که چندی قبل طی گفتگو با اعضای هیئت مدیره تصمیم گرفتیم تا آنجا که امکان دارد صرفه جویی را در دستور کار قرار دهیم و کارهای اجرایی مسابقه را فی‌ سبیل الله پیش ببریم.

ایلنا: محمدامیر یاراحمدی از تصمیم هیئت مدیره انجمن نمایش‌نامه نویسان خانه تئاتر، برای تغییر شکل برگزاری دوره آینده مسابقه انتخاب آثار برتر ادبیات نمایشی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عضو هیئت مدیره خانه تئاتر در خصوص عدم تامین بودجه مورد نیاز برای برگزاری دوره جدید این رویداد اظهار کرد: شرایط برگزاری جشن انتخاب آثار برتر ادبیات نمایشی در دوره‌های قبل هم به همین شکل بود و ما هیچگاه از پیش درخصوص تامین بودجه مورد نیاز اطمینان نداشتیم و بخش اعظم آن‌ بعدها پرداخت می‌شد.

وی به کاستی‌های بودجه‌ای در وزارت ارشاد و مرکزهنرهای نمایشی اشاره کرد و ادامه داد: باتوجه به مشکلات اقتصادی وزارت ارشاد، امکان همراهی این نهاد با برگزاری جشن ادبیات نمایشی تا این لحظه فراهم نشده اما کار داوری آثار در جریان است و به نوعی می‌توان گفت امور به صورت همت‌ عالی ادامه دارد.

این نمایش‌نامه نویس تصریح کرد: روند امور به گونه‌ای پیش رفت که چندی قبل طی گفتگو با اعضای هیئت مدیره تصمیم گرفتیم تا آنجا که امکان دارد صرفه جویی را در دستور کار قرار دهیم و کارهای اجرایی مسابقه را فی‌ سبیل الله پیش ببریم و هیچ فردی چشم‌ داشتی نداشته باشد.

یاراحمدی همچنین به گفتگوهای اعضای هیئت مدیره انجمن نمایش‌نامه نویسان با مدیرکل مرکزهنرهای نمایشی اشاره کرد و گفت: پس از صحبت‌های صورت گرفته در خصوص دریافت حمایت امیدوار شدیم. باتوجه به اینکه از دوره قبل هم کاستی‌هایی باقی مانده و بخشی از جوایز نفرات برگزیده همچنان پرداخت نشده است، مدیرکل مرکز عنوان کردند حمایت به صورتی خواهد بود که هم کاستی دوره گذشته و هم منابع مورد نیاز برای برگزاری دوره جدید تامین شود.

این هنرمند در پایان اظهار داشت: البته بودجه وعده داده شده باید تا این لحظه پرداخت می‌شد اما فعلا اتفاقی نیفتاده است. چیزی که در پایان می‌توانم مشخصا به آن اشاره کنم این است که، هئیت مدیره انجمن نمایش‌نامه نویسان خانه تئاتر در نظر دارد تا در شیوه برگزاری مسابقه انتخاب آثار برتر ادبیات نمایشی تغییراتی دهد که کم و کیف آن در مراسم افتتاح دوره جدید عنوان خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز