خبرگزاری کار ایران

تسلیت وزیر ارشاد به علیرضا نادری؛

درد دل نادری با همکاران خود: ‌ شش میلیون بیمار لاعلاج داریم

کد خبر : ۱۲۹۱۶۵

نادری در سومین روز درگذشت فرزندش گفت: در شرایط تحریم این دارو به سختی پیدا می‌شد، اما از هیچ‌کس گلایه نمی‌کنم و تنها این درد را با شما در میان می‌گذارم. پسر من تنها بیمار سرطانی نبود، ما شش میلیون بیمار لاعلاج داریم.

ایلنا: مراسم سومین روز درگذشت سینا نادری، پسر علیرضا نادری، هنرمند تئا‌تر و استاد دانشگاه، با حضور هنرمندان و همچنین معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

به گزارش ایلنا، هنرمندان تئا‌تر، سینما و تلویزیون عصر روز شنبه ۲۳ آذرماه، با حضور در مسجد جامع شهرک غرب، در مجلس ختم سینا نادری، با خانواده او همدردی کردند.

در این مراسم پیام تسلیت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی توسط فرهاد اصلانی خوانده شد. در پیام علی جنتی آمده بود: «با ‌‌نهایت تاسف ضایعه دردناک درگذشت فرزند عزیزتان را تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن مرحوم مغفور علو درجات و برای جنابعالی و خانواده محترم و عموم بازماندگان صبر و اجر جزیل مسالت دارم.» اصلانی همچنین پیام تسلیت خود به خانواده نادری را نیز خواند.

در این مراسم، حسین پاکدل، فرشاد فرشته‌حکمت، محمد رضایی‌راد و کوروش نریمانی مطالبی را در همدردی با علیرضا نادری بیان کردند.

در پایان این مراسم، علیرضا نادری با اشاره به رنج‌هایی که مادر سینا در دوران بیماری فرزندش متحمل شد، گفت: ماجرای بیماری و درگذشت سینا بار دیگر مرا متولد کرد. این حرف اغراق نیست، شاعرانه نیست بلکه حقیقتی است که وجود دارد.

این نمایش‌نامه‌نویس با اشاره به دشواری یافتن داروی «نگزاوار» که مخصوص بیماران مبتلا به سرطان کبد است، یادآور شد: در شرایط تحریم این دارو به سختی پیدا می‌شد، اما از هیچ‌کس گلایه نمی‌کنم و تنها این درد را با شما در میان می‌گذارم. پسر من تنها بیمار سرطانی نبود، ما شش میلیون بیمار لاعلاج داریم.

این هنرمند تئا‌تر ادامه داد: «دل‌نوشته‌ها و نتیجه یافته‌های خود از قرآن را که نزدیک‌ترین کتاب به من در این دوران بود، به زودی خواهم نوشت و با دیگران در میان خواهم گذاشت.»

در این مراسم به درخواست علیرضا نادری همه حاضران به پا خاستند و برای سینا فاتحه خواندند.

علی مرادخانی، معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، قادر آشنا، مدیر اداره کل هنرهای نمایشی، حفیظ‌ اله رفیعی، مدیر انجمن تئا‌تر انقلاب و دفاع مقدس و احمد مسجدجامعی، رییس شورای شهر تهران برای ابراز همدردی در این مراسم شرکت کردند.

حضور هنرمندان در این مراسم چشمگیر بود که از این میان می‌توان به هنرمندانی همچون ابراهیم حاتمی‌کیا، علی رفیعی، سیروس مقدم، اکبر زنجانپور، حسن فتحی، محمدامیر یاراحمدی، نادر برهانی‌مرند، فرهاد مهندس‌پور، فرهاد ناظرزاده کرمانی، مهدی سلطانی، امیر جعفری، ریما رامین‌فر، مسعود رایگان، اسماعیل عفیفه، مریم سعادت، ایرج راد، کوروش سلیمانی، محمدرضا رحیمی، الهام پاوه‌نژاد، کیومرثمرادی، آتیلا پسیانی، رضا حداد، افروز فروزند، هاله مشتاقی‌نیا، مهشاد مخبری، سمانه زندی‌نژاد، سهراب سلیمی، سلما سلامتی، نوید محمدزاده، مریم بوبانی و… اشاره کرد.

سینا نادری پسر جوان علیرضا نادری پس از سال‌ها مبارزه با بیماری سرطان، روز ۱۹ آذرماه در سن ۲۴ سالگی درگذشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز