خبرگزاری کار ایران

نمایش‌نامه «قرمز و دیگران» یعقوبی خوانش می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۸۸۷

این برنامه نمایش‌نامه خوانی به همت کانون نمایش‌نامه نویسان ایران و فرهنگسرای ابن سینا، طی روزهای ۲۸ و ۲۹ آذر ساعت ۱۸ برگزار می‌شود.

ایلنا: کانون نمایش‌نامه نویسان خانهٔ تئا‌تر ایران با همکاری فرهنگسرای ابن سینا در دوازدهمین برنامه خود نمایش‌نامه «قرمز و دیگران» نوشتهٔ محمد یعقوبی را با کارگردانی و دراماتورژی زری کریمی خوانش می‌کند.

به گزارش ایلنا، نمایش‌نامهٔ «قرمز و دیگران» نوشتهٔ محمد یعقوبی با کارگردانی و دراماتورژی زری کریمی کاری از گروه تئا‌تر مثلثساعت ۱۸ روزهای ۲۸ و ۲۹ آذر ماه پیش در سالن آمفی تئا‌تر فرهنگسرای ابن سینا نمایش‌نامه خوانی می‌شود. در این نمایش‌نامه خوانی فردین احمدی، بیتا ایقایی، علی رضا دولت شاهی، لیلا راد، عباس شجاع، ندا صبوری، محمد طاهری، سامیه عطایی، امید فاضلی، نگار فتحی، یاسمن قلی‌پور، بابک قهرمانی، موژان محمد طاهر، آرزو نبی اللهی و سمیرا هاشمی نقش خوانی می‌کنند. هم چنین حسین رسولیان(تصویربردار و تدوین)، نازنین روحانی(عکاس)، یاسمن قلی‌پور(طراح پوس‌تر و بروشور)، امید فاضلی(گیتار)، بابک قهرمانی(کیبورد) این کارگردان را یاری می‌دهند.

بر اساس این گزارش، پیش از این نیز درطی یازده هفته، نمایش نامه‌های هندوانه نوشته و کارگردانی رحیم نوروزی، اعترافاتی در بارهٔ زنان نوشتهٔ محمد امیریاراحمدی و کارگردانی فریدون محرابی، نگاره‌ای به رنگ شبق نوشته و کارگردانی سلما سلامتی، فرا‌تر از صداقت نوشتهٔ ندا ثابتی و کارگردانی زری طالبی، گسترهٔ سکوت نوشته وکارگردانی امین بهروزی، پرنده مردنی است نوشته و کارگردانی حسین میرزاییان، اتوبان نواب جنوب به شمال نوشته و کارگردانی رضا صابری، خانه، آشپزخانه نوشته و کارگردانی حسن معجونی، فوژیون نوشته وکارگردانی محمد می‌رعلی اکبری، ما گم شده‌ایم در… نوشته و کارگردانی محمود سالار وند و مصاحبه نوشتهٔ بهزاد صدیقی و کارگردانی مهبود مهرنوش نمایش‌نامه خوانی شده بود.

علاقه‌مندان برای شرکت در این نمایش نامه خوانی می‌توانند نیم‌ساعت قبل از اجرا بلیت‌های خود را از گیشهٔ این سالن تهیه کنند یا یا برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌ ۸۸۰۸۸۳۰۱ تماس بگیرند.

گفتنی است کانون نمایش‌نامه‌نویسان خانهٔ تئا‌تر ایران با همکاری فرهنگ سرای ابن سینا به منظور خوانش آثار نمایش‌نامه نویسان اعضای خود با هدف آشنایی شهروندان با فعالیت نمایش‌نامه‌نویسی حرفه‌ای در روزهای پنج شنبه و جمعهٔ هر هفته در نیم سال دوم ۹۲ نشست‌های نمایش‌نامه خوانی برگزار می‌کند.

فرهنگ سرای ابن سینا در شهرک غرب، فاز دو، خیابان ایران زمین شمالی واقع است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز