خبرگزاری کار ایران

مرادخانی:

احتمال انتصاب حسین طاهری به عنوان مدیر مرکزهنرهای نمایشی

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۳۳۶

برای مرکز هنرهای نمایشی و دفتر امور هنرهای تجسمی گزینه‌های مختلفی وجود دارد که حسین طاهری به عنوان مدیر مرکز هنرهای نمایشی و مجید ملانوروزی به عنوان مدیر دفتر هنرهای تجسمی جز این گزینه‌ها هستند.

ایلنا: علی مرادخانی(معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی) از احتمال انتصاب حسین طاهری به عنوان مدیر مرکز هنرهای نمایشی و مجید ملازمانی به عنوان مدیر دفتر هنرهای تجسمی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ مرادخانی شب گذشته(۲۷ آذر) در حاشیه بازدید از نمایشگاه هنر مقاومت در جمع خبرنگاران؛ درباره مدیران مرکز هنر‌های نمایشی و دفتر هنر‌های تجسمی گفت: برای مرکز هنرهای نمایشی و دفتر امور هنرهای تجسمی گزینه‌های مختلفی وجود دارد که حسین طاهری به عنوان مدیر مرکز هنرهای نمایشی و مجید ملانوروزی نیز به عنوان مدیر دفتر هنرهای تجسمی جز این گزینه‌ها هستند و در چند روز آینده نظر نهایی درباره مدیریت این دو مرکز رسما اعلام می‌شود.

وی ادامه داد: هنوز حضور هیچ مدیری در این دو مرکز قطعی نشده است زیرا برای برای انتصاب چنین مدیرانی حتما باید مشورت کرد و گاهی تاخیر یک روز یا دو روز ۱۰، روز اشکالی ایجاد نمی‌کند بلکه بهتر است صبرکنیم تا افراد بهتر انتخاب شوند.

وی درباره بودجه سال ۹۳ هنرهای تجسمی گفت: در بخش هنرهای تجسمی تلاش کردیم با استفاده از تبصره ۱۴ مبحثیک درصدی درآمد این تبصره اعتباراتی را محقق کنیم؛ و اگر این اعتبارات محقق شود نزدیک به ۳۰۰ میلیارد ریال ممکن است درامد کسب کنیم که رقم خوبی است.

مرادخانی افزود: ازطرف دیگر بودجه ما در فصل ۵ بودجه عمومی کشور، ۱۷ میلیارد تومان است که تصور می‌کنم در ‌‌نهایت ۱۵ میلیارد تومان استحصال نهایی شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز