خبرگزاری کار ایران

ناشران فعال آثار نمایشی ایران معرفی شدند

کد خبر : ۱۳۱۲۹۷

در سال ۱۳۹۱ در بخش نمایش نامه‌های تألیفی ۱۳۷ نمایش نامه در ۵۳ مجلد، در بخش نمایش نامه‌های ترجمه ۷۲ نمایش نامه در ۵۴ مجلد و در بخش پژوهش ادبیات نمایشی ۲۰ عنوان اثر توسط ناشران منتشر شده است.

ایلنا: ‌ فهرست فعالان سال ۱۳۹۱ در هفتمین دورهٔ انتخاب آثار بر‌تر ادبیات نمایشی ایران اعلام شد.

به گزارش ایلنا به نقل از ستاد خبری هفتمین دورهٔ انتخاب آثاربر‌تر ادبیات نمایشی ایران، براساس آثار ارسالی به دبیرخانهٔ این دوره، در سال ۱۳۹۱ در بخش نمایش نامه‌های تألیفی منتشرشده ۱۳۷ نمایش نامه در ۵۳ مجلد، در بخش نمایش نامه‌های ترجمهٔ منتشرشده ۷۲ نمایش نامه در ۵۴ مجلد و در بخش پژوهش ادبیات نمایشی ۲۰ عنوان اثر توسط ناشران به طبع رسیده است.

انتشارات خانهٔ تئا‌تر، قطره و افراز بهتر تیب با ۴۰ نمایش نامه در ۵ مجلد، ۳۰ نمایش نامه در ۱۵ مجلد و ۲۳ نمایش نامه در ۲۶ مجلد به عنوان فعال‌ترین ناشران نمایش نامه در سال ۱۳۹۱ معرفی شدند. در این فهرست نمایش نامه نویسانی هم چون ایوب آقاخانی با ۹ نمایش نامه در دو جلد از انتشارات موغام، روزبه حسینی با ۸ نمایش نامه در یک جلد از انتشارات افراز و احمدرضا احمدی با ۷ نمایش نامه در دو جلد از انتشارات قطره و داوود فتحعلی بیگی با ۶ نمایش نامه در دو جلد از نشر قطره و انتشارات امیرکبیر به ترتیب به عنوان پرکار‌ترین نمایش نامه نویسانی معرفی شدند که در سال ۹۱ آثار خود را منتشر کردند.

بر اساس این فهرست در بخش نمایش نامه‌های ترجمهٔ منتشر شده نیز زهره خلیلی از نشر قطره و مصطفی رضیئی از نشر افراز هر کدام با ۶ نمایش نامه در ۱ مجلد و ساناز فلاح فرد با ۳ نمایش نامه در ۲ مجلد از نشر افراز به عنوان فعال‌ترین مترجمان نمایش نامه معرفی شدند.

هفتمین دورهٔ انتخاب آثاربر‌تر ادبیات نمایشی ایران به دبیری بهزاد صدیقی توسط کانون نمایش نامه نویسان خانهٔ تئا‌تر ایران برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز