خبرگزاری کار ایران

«مرگ تصادفی یک آنارشیست» یکشنبه روی صحنه می‌رود

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۸۲۲

این نمایش‌نامه براساس داستان واقعی یک کارگر آنارشیست ایتالیایی نوشته شده که پس از دستگیری به اتهام بمب‌گذاری، خودش را از پنجره اداره پلیس به بیرون پرت می‌کند(یا پرتش می‌کنند!) و کشته می‌شود.

ایلنا: مرگ تصادفی یک آنارشیست از یکشنبه ۱۵ دی ماه، ساعت ۱۹ در تالار سایه مجموعه تئا‌تر شهر به روی صحنه می‌رود.

به گزارش ایلنا، نمایشنامهٔ «مرگ تصادفی یک آنارشیست» نوشته داریوفو یک کمدی اجتماعی است که با نگاهی به کمدی سنتی دلارته به نوعی معاصرسازی شده است که از روز یکشنبه ۱۵ دی ماه، ساعت ۱۹ و در تالار سایه مجموعه تئاترشهر روی صحنه می‌رود.

این نمایش‌نامه براساس داستان واقعی یک کارگر آنارشیست ایتالیایی نوشته شده که پس از دستگیری به اتهام بمب‌گذاری، خودش را از پنجره اداره پلیس به بیرون پرت می‌کند(یا پرتش می‌کنند!) و کشته می‌شود. داریو فو با نگاه هجو و طنز نسبت به سیستم قضایی و اداره پلیس ایتالیا این داستان را روایت کرده است.

در این اثر نمایشی، که هم اکنون تمرینات پایانی خود را سپری می‌کند میکائیل شهرستانی، امیر عباس توفیقی، لیدا جدائیان، حمیدرضا فلاحی، مهدی زمین‌پرداز، مسعود زنوزی‌راد و ایرج کریمی به ایفای نقش می‌پردازند.

از دیگر عوامل نمایش می‌توان به محمد یوسفی، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز، افشین خصوصی، دستیار دوم کارگردان، باران امیرحسنی منشی صحنه و پوریا گلستانی به عنوان مدیر صحنه حضور دارند. پیام شریف‌نژاد به عنوان ساخت موسیقی، جواد مرآتی طراح صحنه و لباس و امیر قادری طراح گریم و مهدی رایگانی طراح پوس‌تر و بروشور این اثر نمایشی هستند.

شبنم موتابی به عنوان روابط عمومی، طا‌ها شکیبا صدیق مشاور تبلیغاتی و فرهاد فرهادی و ملیحه کیادربندسری به عنوان عکاس دیگر افرادی هستند که این گروه را همراهی می‌کنند

علاقمندان برای رزرو بلیت می‌توانند با شماره تلفن ۰۹۳۹۶۸۴۳۳۴۷ تماس بگیرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز