خبرگزاری کار ایران

امروز و در فرهنگسرای ارسباران؛

نمایش‌نامه خوانی متن «علیرضا نادری» به نفع کودکان محک

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۷۵۰

نمایش‌نامهٔ " سعادت لرزان مردمان تیره روز "، نوشتهٔ علیرضا نادری و کارگردانی داریوش نصیری با هدف حمایت مالی و معنوی از کودکان سرطانی موسسه خیریه محک در فرهنگسرای ارسباران خوانش می‌شود.

ایلنا: نمایش‌نامه " سعادت لرزان مردمان تیره روز " نوشته علیرضا نادری امروز(شنبه ۲۱ دیماه) ساعت ۱۷ در فرهنگسرای ارسباران برای کمک به کودکان سرطانی محک خوانش می‌شود.

به گزارش ایلنا، نمایش‌نامهٔ " سعادت لرزان مردمان تیره روز "، نوشتهٔ علیرضا نادری و کارگردانی داریوش نصیری با هدف حمایت مالی و معنوی از کودکان سرطانی موسسه خیریه محک امروز در فرهنگسرای ارسباران خوانش می‌شود.

این متن سال ۱۳۸۰ و پس از ۱۲ سال عدم امکان اجرا به دلایل مختلف، سر انجام در جشنواره بین‌المللی تئا‌تر فجر به روی صحنه رفت و جوایز متعددی به خصوص در زمینه نمایش‌نامه نویسی از آن خود کرد. این نمایش‌نامه انسانی و ارزشمند به فروپاشی یک خانواده ایرانی در دهه ۶۰ می‌پردازد. ماجرا در عصر یکروز بارانی آغاز و نیمه شب، تاریک و هول انگیز به پایان می‌رسد.

عواملی که داریوش نصیری را در اجرای این متن همراهی می‌کنند عبارتند از: تهیه کننده، اصغر محبی، تولید، آموزشگاه سینمایی ایران، مدیر اجرایی و طراح پوس‌تر، سینا نورایی و عکاس و تصویربردار، امیر اصغر‌زاده، امین سروری، ملیکا قاسم‌خانی

عاطفه قلی‌بیگیان، سمانه سید صالحی، نیوشا محضری، فائزه محبی، مهسا پاسیار و داریوش نصیری نقش‌ خوانی این برنامه را برعهده خواهند داشت.

این اثر به صورت همت عالی برگزار می‌شود و عواید فروش بلیت آن جهت کودکان سرطانی موسسه محک صرف خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز