خبرگزاری کار ایران

هنرمندان از نمایش‌نامه خوانی «نوه سفارش دادید؟» استقبال کردند؛

آغاز مذاکره برای اجرا در تئاترشهر تهران و ارمنستان

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۷۹۰

طبق گفتگو‌های صورت گرفته قرار است این اثر ابتدا در تالار سایه یا قشقایی مجموعه تئاترشهر و سپس در تئا‌تر شهر ایروان ارمنستان اجرای عمومی شود.

ایلنا: در پی اجرای نمایش نامه خوانی «نوه سفارش دادید؟» کاری از گروه تئا‌تر سپنتا به تهیه کنندگی موسسهٔ فرهنگی هنری افرامانا هنرمندان تئا‌تر و سینما از این نمایش نامه خوانی استقبال کردند.

به گزارش ایلنا، در این نمایش‌نامه خوانی که در روز‌های ۱۹ و ۲۰ دی ماه جاری در فرهنگ سرای ابن سینا به اجرا درآمد، عزت الله مهرآوران در نقش مجری تلویزیون، مائده طهماسبی در نقش‌های آنت و اینسا و لیلی رشیدی در نقش‌های زارا و آرسن نقش خوانی کردند.

در روز‌های نمایش‌نامه خوانی این اثر هنرمندانی هم چون داوود رشیدی، فرهاد آییش، احترام برومند، ابراهیم رهبر، مسعود فروتن، افروز فروزند، مهدی میرباقری، علی محمدرحیمی، سوسن رحیمی، سلما سلامتی، مهتاب باجلان، علی مرعشی و… از این برنامه نمایش‌نامه خوانی دیدن کردند.

پس از اجرای این نمایش‌نامه خوانی داوود رشیدی اجرای این اثر را خوب ارزیابی کرد و احترام برومند نیز دربارهٔ آن گفت: انتخاب درست نمایش‌نامه و نقش‌خوان‌ها توسط کارگردان سبب شد تا شاهد اثر خوبی بر روی صحنه باشیم و اوقات خوبی را برایمان فراهم شود. امیدواریم که این اثر هر چه زود‌تر شاهد دیدن اجرای نمایش صحنه‌ای ان باشیم.

فرهاد آییش نیز دربارهٔ این نمایش نامه خوانی گفت: متن این نمایش نامه خوانی خیلی خوب است و از دیدن و شنیدن آن لذت بردم و به کارگردان آن خسته نباشید می‌گویم. قطعن در اجرای صحنه‌ای آن می‌توان ایده‌های کارگردانی‌اش را دید و طراحی صحنهٔ نمادینی می‌توان برای این اثر فراهم کرد.

در نمایش‌نامه خوانی «نوه سفارش دادید؟» منیژه فریدی به عنوان مشاور، علی محمدرحیمی به عنوان دراماتورژ، رحیم رشیدی تبار به عنوان دستیار کارگردان، بهنام صدیقی به عنوان عکاس، بهناز نیکخواه منفرد به عنوان طرااح پوس‌تر و بروشور و روح الله زندی فرد به عنوان روابط عمومی این کارگردان را یاری دادند.

براساس تصمیم گروه تئا‌تر سپنتا و با هماهنگی اتابک نادری مدیریت تئا‌تر شهر، قرار است این اثر در تالار سایه یا قشقایی این مجموعه در ماه‌های آتی به روی صحنه رود و سپس در تئا‌تر شهر ایروان ارمنستان به اجرای عمومی درآید.

کلیهٔ درآمد حاصل از فروش نمایش نامه خوانی نوه سفارش دادید؟ به هزینه‌های درمان مصطفی عبداللهی، بازیگر و کارگردان تئا‌تر، اختصاص دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز