خبرگزاری کار ایران

اکبر زنجانپور از حضور در بخش مسابقه جشنواره تئاتر کناره‌گیری کرد

کد خبر : ۱۳۶۸۶۷

اکبر زنجانپور از انصراف نمایش خود " دایی وانیا " از حضور در بخش مسابقه جشنواره تئاتر فجر به نفع جوانان خبر داد.

ایلنا: اکبرزنجان پور به نفع جوانان از حضور در بخش مسابقه کناره گیری کرد. وی معتقد است؛ نسل جوان و پویا تئاتر باید بتواند در بخش مسابقه رقابت کند و به همین دلیل نمایش " دایی وانیا " را از بخش مسابقه خارج کردم.

به گزار ش ایلنا، اکبر زنجانپور در خصوص انصراف نمایش " دایی وانیا " از حضور در بخش مسابقه سی و دومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر گفت: ترجیح دادم که " دایی وانیا " در بخش مسابقه نباشد تا فرصتی برای جوانان فراهم شود، نسل جوان و پویا تئاتر بتواند در این بخش رقابت کند و به حقشان برسند. هدف از این کار این بود که بستری فراهم کنم تا این جوانان فرصت حضور در بخش مسابقه را داشته باشند.

کارگردان نمایش " دایی وانیا " ادامه داد: امیدوارم که این حرکت سر آغاز مسیری باشد برای حضور جوانان با انگیزه و خلاق در حوزه هنرهای نمایشی کشور، جوانانی که استعداد های خوبی دارند اما به دلایل مختلف کارشان دیده نمی شود.

بازیگر کهنه کار سینما و تئاتر ایران درباره حضور جوانان در سی و دومین جشنواره تئاتر فجر گفت: امیدوارم که در جشنواره پیش رو کارهایی که شایسته و لیاقت دارند دیده شوند و مسائل جانبی لحاظ نشود.

نمایش " دایی وانیا " به کارگردانی اکبر زنجان پور و با بازی شمسی فضل الهی، مسعود دلخواه، اکبر زنچانپور، محسن حسینی، هوشنگ قوانلو، ماهگل مهر، لادن مستوفی، محبوبه بیات و علی سخنگو به کارگردانی اکبر زنجان‌پور در دو روز نخست جشنواره تئاتر جر در تالار اصلی تئاترشهر به صنه می‌رود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز