خبرگزاری کار ایران

با عنوان «اشک‌ها و لبخندها»؛

تیزر پنجمین جشنواره امید با ایفای نقش مردم ساخته شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۷۹۰

این جشنواره به دبیری «افسانه ماهیان»، پانزدهم اسفند ماه سال جاری هم‌زمان با «روز درختکاری» کار خود را به مدت یک هفته آغاز می‌کند.

ایلنا: فیلم تبلیغاتی پنجمین جشنواره تئاتر امید با عنوان «اشک‌ها و لبخند‌ها» در میان مردم ساخته شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، گروه فیلم‌برداری پنجمین جشنواره سراسری تئا‌تر «امید» با همکاری و ایفای نقش مردم کوچه و بازار اقدام به ساخت تیزر تبلیغاتی پنجمین دوره برگزاری این رویداد کرد.

اساتید دانشگاه، دانشجویان، بازنشستگان، دستفروشان، روحانیون، کتابفروش‌ها، بچه مدرسه‌ای‌ها، کنکوری‌ها و خردسالان ازجمله اقشاری هستند که مقابل دوربین رفتند تا شانس خود را یک بار هم که شده برای بازیگری امتحان کنند.

جشنوارهٔ امید، طی چهار سال گذشته به صورت خصوصی برگزار می‌شود که پنجمین دورهٔ این رویداد با حمایت معاونت هنری وزارت ارشاد به صورت سراسری برگزار خواهد شد.

بنیان‌گذار این جشنواره «پیام دهکردی» است و دبیری پنجمین دوره را از این رویداد را «افسانه ماهیان» برعهده دارد. این جشنواره پانزدهم اسفند ماه سال جاری هم‌زمان با «روز درختکاری» کار خود را به مدت یک هفته آغاز می‌کند.

به گفته مسئولان برگزاری، تصویربرداری و ساخت فیلم تبلیغاتی این دوره از این رو در میان مردم اتفاق افتاده که به اعتقاد آن‌ها جشنواره برای تمام مردم است، نه تنها مخاطبان تئا‌تر.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز