خبرگزاری کار ایران

جایزه یک میلیون تومانی برای نفر برگزیده؛

نمایش «شکلک» مسابقه عکاسی برگزار می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۵۰۴

نمایش شکلک که به جز ایران در فرانسه و هند نیز به اجرا درآمده، از هشتم بهمن ماه هر شب ساعت ۲۰ در تالار شمس(اکو) به صحنه می‌رود.

ایلنا: نمایش شکلک نوشته نغمه ثمینی با کارگردانی کیومرثمرادی که از سه شنبه(هشتم بهمن ماه) در تالار شمس(سازمان فرهنگی هنری AIT) اجرای خود را آغاز می‌کند؛ در شب نخست اجرا؛ میزبان عکاسان انجمن عکاسان خانه تئا‌تر، خبرگزاری‌ها و سایت‌های مرتبط خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نمایش شکلک با همکاری انجمن عکاسان خانه تئا‌تر از جامعه عکاسی تئا‌تر برای حضور در مسابقه عکس این نمایش دعوت به عمل می‌آورد. به برگزیدگان جوایزی به ارزش یک ملیون تومان؛ هفتصد هزار تومان و پانصد هزار تومان از سوی کانون فرهنگی تبلیغاتی نور اهداخواهد شد. همچنین مجموعه عکس‌های برگزیده نمایش در کتاب " یادنامه شکلک " به چاپ خواهد رسید. این در حالی است که در طول اجرای این اثر؛ گروه نمایش پذیرای هیچ عکاسی نخواهد بود.

نمایش «شکلک» ۱۰ سال پیش با حضور پانته‌آ بهرام، احمد ساعتچیان، احمد مهرانفر و ستاره پسیانی در تالار قشقایی مجموعه تئا‌تر شهر روی صحنه رفت و در بیست و دومین جشنواره بین‌المللی تئاترفجر؛ جایزه بهترین نمایشنامه‌نویسی برای نغمه ثمینی، بهترین بازیگری زن برای پانته‌آ بهرام و جایزه بهترین موسیقی برای حیدر ساجدی را از آن خود کرد.

این نمایش که به جز ایران در فرانسه و هند نیز به اجرا درآمده است، این‌بار در تالار شمس(اکو)؛ از هشتم بهمن ماه هرشب ساعت ۲۰ با بازی پانته آ بهرام، امیر جعفری، ستاره پسیانی و نوید محمدزاده به روی صحنه خواهد رفت.

کیومرثمرادی تاکنون کارگردانی آثاری چون «خواب در فنجان خالی»، «افسون معبد سوخته»، «شهر بدون آسمان»، «راز‌ها و دروغ‌ها»، «رویای نیمه شب پاییز»، «مرگ و شاعر» و «ژولیوس سزار به روایت کابوس» را به روی صحنه برده است. نمایش «سیمرغ» نوشته محمد چرمشیر آخرین اثر کارگردانی شده توسط کیومرثمرادی بود که در سال ۹۱ در سالن چهارسوی مجموعه تئا‌تر شهر به روی صحنه رفت. پیش فروش بلیت‌های این نمایش در سایت‌ www. tiwall. com آغاز شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز