خبرگزاری کار ایران

آغاز پیش فروش بلیت‌های دو نمایش در تماشاخانه ایرانشهر

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۷۶۸

نمایش «تردید نکن هوراشیو» از ۱۴ بهمن ماه در تماشاخانه انتظامی و «هیپوفیز» پس از اتمام ایام جشنواره تئا‌تر فجر در سالن استاد ناظر‌زاده کرمانی روی صحنه می‌رود.

ایلنا: پیش فروش اینترنتی بلیت‌های تخفیف دار نمایش «هیپوفیز» کاری از کوروش نریمانی که پس از سی و دومین جشنواره بین المللی تئا‌تر فجر در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه خواهد رفت آغاز می‌شود.

به گزارش ایلنا، علاقمندان به خرید بلیت‌های این اثر نمایشی که با تخفیف ۲۵ درصدی از ۱۶ تا ۲۲ بهمن ماه ارائه می‌شود، می‌توانند به سایت تماشاخانه ایرانشهربه نشانی www. tamashakhaneh. ir مراجعه کنند.

نمایش «هیپوفیز» برگرفته از نمایشنامه «دختر یانکی» اثر نیل سایمون است که کوروش نریمانی آن را بازنویسی کرده است. این نمایش کمدی، با به پایان رسیدن ایام جشنواره بین المللی تئا‌تر فجر هر شب ساعت ۲۰ در سالن استاد ناظر‌زاده کرمانی روی صحنه خواهد رفت.

نریمانی سال ۱۳۸۹ نیز نمایش پر مخاطب «جن گیر» را در سالن استاد ناظر‌زاده کرمانی روی صحنه برده است.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید بلیط می‌توانند به سایت تماشاخانه ایرانشهر به آدرس www. tamashakhaneh. ir مراجعه یا با شماره‌های ۰۹۳۰۷۱۷۱۳۰۷ و ۸۸۸۱۴۱۱۶ تماس بگیرند.

غلام حسین امیرخانی رییس شورای عالی خانه هنرمندان به تماشای اجراهای تماشاخانه ایرانشهر نشست

اجرای دو نمایش «مرد بالشی» کاری از محمد یعقوبی و آیدا کیخایی و «گلوله جادویی» کاری از احمد ایرانی خواه در تماشاخانه ایرانشهر، شب گذشته - ۴بهمن ماه - رضایت مخاطبان تئا‌تر را جلب کردند.

غلام حسین امیرخانی رییس شورای عالی خانه هنرمندان ایران، کیومرثمرادی، جهانبخش سلطانی، محمد رسول صادقی، فریندخت زاهدی، کوروش نریمانی، محمد رضا الوند، محمد ساربان، اسماعیل خلج، غزاله جزایری و… از جمله هنرمندانی بودند که شب گذشته - ۴ بهمن ماه - از آثار جشنواره‌ای تماشاخانه ایرانشهر دیدن کردند.

تماشاخانه ایرانشهرامشب - ۵بهمن ماه - میزبان دو نمایش «گمشده در یانکرز» کاری از مرتضی برزگر زادگان و «گلوله جادویی» کاری از احمد ایرانی خواه خواهد بود.

نمایش «گمشده در یانکرز» ساعت ۱۷ و ۱۹:۳۰ در سالن استاد ناظر‌زاده کرمانی و نمایش «گلوله جادویی» ساعت ۱۸ و ۲۰:۳۰ در سالن استاد سمندریان روی صحنه خواهد رفت.

* پیش فروش نمایش «تردید نکن هوراشیو» آغاز شد

نمایش «تردید نکن هوراشیو» که از ۱۴ بهمن ماه هر شب ساعت ۱۹:۳۰ در تماشاخانه انتظامی خانه هنرمندان ایران اجرا می‌شود پیش فروش ۳ روز نخست نمایش را با تخفیف ۲۵% را آغاز کرد.

مخاطبینی که اقدام به پیش خرید بلیط در روزهای ۱۴،۱۵ و ۱۶ بهمن از سایت‌های تیوال www. tiwall. com و تئاترنت www. theaternet. com / ticket نمایند می‌توانند از تخفیف ویژه ۲۵% استفاده کنند.

این نمایش که در بخش ایران سی و یکمین جشنواره بین المللی تئا‌تر فجر به اجرا در آمده بود، با طراحی صحنه مینی مال و انتزاعی به شکل سه سویه روی صحنه رفت.

در این نمایش مهران نائل، علی تقی‌زاده، مهدی حاجیان، مهدی شاه پیری و بهناز نادری به ایفای نقش می‌پردازد. همچنین «فرهاد خوشه بر دستیار کارگردان»، «بهناز نیکخواه منشی صحنه»، «سعید بیات مدیر صحنه»، «رضا مهدی‌زاده طراحی صحنه»، «لیلا ابراهیمی و سپیده ابراهیمی مهر عکاس»، «امیر پاسنگی مدیر روابط عمومی» و «سمیه جودی مدیر تبلیغات» این نمایش را برعهده دارد.

این اثر نمایشی کاندیدای ۲ جایزه بازیگری در سی و یکمین جشنواره بین المللی تئا‌تر فجر و دعوت شده از طرف جشنواره لیسبون پرتغال است.

علاقمندان به این اثر نمایشی می‌توانند برای خرید بلیط به سایتهای www. theaternet. com / ticket و www. tiwall. com مراجعه و یا برای رزرو تلفنی و کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۰۹۳۶۷۹۱۷۱۶۹ و ۰۹۳۵۲۶۲۶۱۰۰ تماس بگیرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز