خبرگزاری کار ایران

تغییر ساعت اجرای یک نمایش در بخش بین‌الملل جشنواره فجر

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۷۸۴

نمایش(۱۳.۱۳ تبصره ۸) کاری از همایون غنی‌زاده روز ۸ بهمن ماه در دو نوبت ۱۷ و ۲۰ در تالار استاد انتظامی خانه هنرمندان ایران به صحنه می‌رود.

ایلنا: نمایش «سیزده سیزده تبصره هشت» نوشته و کار همایون غنی‌زاده روز سه شنبه ۸ بهمن ماه در جشنواره تئا‌تر فجر به صحنه می‌رود.

به گزارش ایلنا، این نمایش محصول کمپانی «رام» استونی است که در بخش مسابقه تئا‌تر ملل سی و دومین جشنواره تئا‌تر فجر اجرا می‌شود.

غنی‌زاده متن این نمایش را بر اساس نمایش‌نامه یک صفحه‌ای «چهار ضلعی» اثر ساموئل بکت نوشته و در خلاصه داستان آن آمده است: طبق عادتی قدیمی تمام ساکنان قصر در یک چهار ضلعی در جهت‌های مختلف شروع به راه رفتن می‌کنند. این مراسم هر روز چند بار تکرار می‌شود و…

این اثر نمایشی با بازی کولی رینوماگی، الینا رینولد(برنده بهترین بازیگر زن از جشنواره سی‌ام تئا‌تر فجر به خاطر نمایش آنتیگونه)، رایوو تام، مارگوس پرانگل و ایگون نو‌تر اجرا می‌شود و پوریا منشی‌زاده نیز به عنوان نماینده کمپانی «رام» در ایران با اجرای آن همکاری دارد.

این نمایش که مدت زمان آن ۶۰ دقیقه است، روز ۸ بهمن ماه در دو نوبت ۱۷ و ۲۰ در تالار استاد انتظامی خانه هنرمندان ایران به صحنه می‌رود. در جدول جشنواره تئا‌تر فجر ساعت دومین اجرای این نمایش ۱۹ اعلام شده اما نمایش نامبرده دومین اجرای خود را ساعت ۲۰ به صحنه خواهد برد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز