خبرگزاری کار ایران

عدم وجود سازوکار مشخص هنرمند تئاتر را به دردسر انداخت؛

واسطه‌ی خرید آمپول‌های عبدالهی ۳۰ میلیون گرفت و متواری شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۱۳۷

متواری شدن واسطه خرید آمپول‌های عبدالهی موجب به تعویق افتادن درمان شده و اوضای جسمی او روز به روز در حال وخیم‌تر شدن است.

ایلنا: مصطفی عبدالهی، هنرمند عرصه تئاتر کشور از متواری شدن واسطه‌ای که قرار بود آمپول‌های او را از دبی خریداری کند، خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، هنرمندان مبتلا به بیماری‌های خاص برای تهیه داروهای مورد نیاز خود با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کنند و به دلیل عدم وجود سازوکارهای مشخص برای پی‌گیری این موضوع، بعضا چاره‌ای جز این ندارند که از هر طریق ممکن نسبت به دریافت داروی مورد نیاز خود اقدام کنند که خالی از خطر نیست.

مصطفی عبدالهی، هنرمند پیشکسوت تئاتر حدود دوازده سال است با بیماری سرطان دست و پنجه نرم می‌کند و طبق گفته پزشکان برای پی‌گیری ادامه درمان خود به آمپول‌هایی نیاز دارد که در کشور موجود نیست.

چندی پیش هلال احمر پیش فاکتور ۸۰ میلیونی را برای ۶ آمپول پیش روی او گذاشت، در حالی که طبق گفته عبدالهی جستجوها نشان می‌داد قیمت همین تعداد در ایالات متحده آمریکا حتی کمتر از یک سوم رقم اعلام شده است و همچنین اطلاعاتی مبنی براینکه می‌توان این داروها را با بهایی کمتر از نصفِ رقمِ اعلام شده از دبی خریداری کرد.

پس از آن بود که تلاش‌ها از طریق یک واسطه آغاز شد تا این کارگردان و بازیگر تئاتر ایران آمپول‌های مورد نیاز خود را هرچه سریعتر و با پرداخت هزینه ۳۰ میلیونی خریداری کند تا امکان ادامه درمان سرطان فراهم شود. اما مصطفی عبدالهی در گفتگو با خبرنگار ایلنا عنوان کرد فرد موردنظر در دبی، پس از دریافت پول متواری شده و تا این لحظه خبری از او در دست نیست.

این اتفاق درحالی رخ می‌دهد که تامین چنین مبلغی در کنار دیگر هزینه‌های درمانی کار بسیار دشواری است و گویا عبدالهی هیچ راهی برای تعقیب شخص موردنظر در دست ندارد. همین عامل موجب شده تا درمان به تعویق بیفتد و اوضای جسمی او روز به روز در حال وخیم‌تر شدن است.

عدم وجود سازوکار مشخص برای خرید داروی‌های موردنیاز بیماران مبتلا به بیماری‌های خاص گاهی موجب می‌شود به افراد واسطه‌ روی بیاورند که خطراتی از این دست را برای هم میهانان درپی دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز