خبرگزاری کار ایران

پس از متواری شدن واسطه‌ی خرید دارو در دبی؛

مصطفی عبدالهی از طریق سفارت ایران اقدام می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۱۷۹

پس از واریز پول به حساب هر چه صبر کردیم؛ دارو‌ها به دست ما نرسید. وقتی تماس‌ گرفتم تا شماره‌ی بارنامه را دریافت کنیم؛ تلفن‌های ما بی‌پاسخ ماند که تا همین لحظه ادامه دارد.

ایلنا: پس از متواری شدن فردی که قرار بود آمپول‌های مصطفی عبدالهی را خریداری کند، این هنرمند از پی‌گیری مسئله از طریق سفارت ایران در دبی خبرداد و درخصوص مسائل پیش آمده و هویت این شخص توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عبدالهی در توضیح پیشینهٔ برقراری ارتباط با این فرد و دلایل آن گفت: حدود ۴ – ۵ ماه از نسخهٔ نوشته شده توسط پزشک می‌گذرد و در این مدت تلاش‌های زیادی صورت گرفت تا بتوانیم داروهای مورد نیاز را تهیه کنیم. به ویژه بعد از آنکه هلال احمر پیش فاکتور ۸۰ میلیونی را برای ۶ آمپول به ما داد؛ بسیار مستاصل بودیم و نمی‌دانستیم باید چه کنیم چون تامین این مبلغ بسیار سنگین و نشدنی بود.

وی ادامه داد: بنابراین برای تامین دارو به افراد گوناگون رجوع کردیم که طی همین جستجو‌ها متوجه شدیم آمپول‌ موردنظر چند سال است در آمریکا تولید و مصرف می‌شود که گویا نتایج مثبت در پی داشته.

این هنرمند درباره‌ آشنایی با فرد موردنظر که قرار بود آمپول‌ها را خریداری کند؛ بیان کرد: وقتی مشکلات تهیه آمپول‌ها را در گروه مطرح کردم، یکی از بچه‌ها گفت دوست معتمدی دارد که پدرش قبلا با سفارت ایران در دبی همکاری داشته و می‌تواند داروهای موردنظر را تهیه کرده و برای ما بفرستد. سپس ارتباط تلفنی برقرار شد و من با فردی با نام فامیل " ط " صحبت کردم که برخورد مودبانه‌ای داشت و خود را بسیار هنردوست نشان می‌داد.

وی افزود: ایشان پس از جستجوهای خود عنوان کرد بیمارستانی آمریکایی را در شارجه شناسایی کرده که این آمپول‌ها را در اختیار دارد و می‌توانیم ۶ عدد را به قیمت ۳۰ میلیون تومان خریداری کنیم. طی این گفتگو‌ها همچنین مطرح شد که در صورت دریافت مبلغ مورد نظر این کار را انجام می‌دهد و دارو‌ها را برای ما به ایران می‌فرستد.

عبدالهی تصریح کرد: ما این پول را که با دشواری‌ بسیار تهیه کرده بودیم از طریق یک صرافی معتبر در تهران به حسابی در دبی واریز کردیم و ایشان طی تماس تلفنی تایید کرد مبلغ را از طریق نمایندگی صرافی مورد نظر دریافت کرده است. اما بعد از این ماجرا بود که وقتی پی‌گیری می‌کردیم به شیوه‌های مختلف زمان خرید و ارسال دارو‌ها ار به تعویق انداخت.

کارگردان نمایش «مرگ تصادفی یک آنارشیست» ادامه داد: آمپول‌های موردنظر به گرما حساس هستند و باید حتما در یخ نگهداری شوند، در غیر این صورت به سرعت فاسد خواهند شد. به همین دلیل عنوان کردیم نمی‌توان این دارو‌ها را به قسمت بار سپرد چون مشخص نیست مراقبت خوبی صورت بگیرد و حتما نیاز است به روشی مطمئن‌تر برای ما ارسال شود.

وی افزود: این فرد بعد از مدتی به ما گفت شرکتی به نام «آرمان گستر» را پیدا کرده که گویا در سراسر دنیا حمل و نقل دارو انجام می‌دهد و آمپول‌ها را سه روزه مقابل درب منزل تحویل می‌دهد. ما نیز تاکید کردیم تمام هزینه‌های شرکت را تامین می‌کنیم و قرار شد چنین شود اما هر چه صبر کردیم دارو‌ها به دست ما نرسید و وقتی تماس‌ گرفتم تا شماره بارنامه را دریافت کنیم تلفن‌های ما بی‌پاسخ ماند که تا همین لحظه ادامه دارد.

عبدالهی با بیان اینکه پول را از ۱۶ دی واریز کرده و همچنان اتفاقی نیفتاده است؛ اظهار داشت: از طریق افرادی پی‌گیر ماجرا هستیم و احتمالا از طریق سفارت ایران در دبی اقدام خواهیم کرد. اطلاعاتی درخصوص دفا‌تر او که توسط دیگر اعضای خانوده‌شان در تهران اداره می‌شود به دست آورده‌ایم و پی‌گیر هستیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز