خبرگزاری کار ایران

ایرانیان مقیم تورنتو در حمایت از مجید بهرامی صف کشیدند

asdasd
کد خبر : ۱۵۱۶۲۱

قرار است تمام عواید حاصل از اجرای نمایش «دو مرغابی در مه» با بازی غزال پرتو و سیاوش شعبانپور جهت کمک به هزینه‌های درمانی مجید بهرامی، فرستاده شود.

ایلنا: روز ۶ مارچ سیاوش شعبانپور در حمایت از مجید بهرامی نمایش «دو مرغابی در مه» را به روی صحنه برد. نمایشی که دو نوبت اجرا شد و در هر دو اجرا سالن بود پر بود از ایرانی‌هایی که صف کشیده بودند تا پیام عشق و انسان دوستی خود را برای مجید بهرامی بفرستند. در ابتدای نمایش هم دل نوشته‌ای از مجید بهرامی برای تماشاگران خوانده شد.

به گزارش ایلنا، «دو مرغابی در مه» با بازی غزال پرتو و سیاوش شعبانپور در حالی به روی صحنه رفت که در آن محمد یعقوبی - نویسنده و کارگردان تئا‌تر، نصرت پرتوی، نیاز سلیمی، پویان طباطبایی، ساسان قهرمان، محمود رمضانی، بنفشه طاهریان، پوریا روحانی فرد و یزدان تبریزی به عنوان صداپیشه همکاری داشتند.

سیاوش شعبانپور، کارگردان و بازیگر این نمایش در این باره گفت: وقتی از موضوع آگاه شدم که یک هموطن و یکی از اعضای خانواده تئا‌تر، با بیماری سرطان دست به گریبان است، تصمیم گرفتم نمایشی را برای حمایت از او به روی صحنه ببرم. ضمن اینکه وقتی این موضوع را با جمعی از دوستان هنرمند مقیم تورنتو درمیان گذاشتم، هریک از آن‌ها با روی گشاده در این کار سهیم شدند. معتقدم حضور هنرمندانی که به عنوان صداپیشه در این نمایش حضور داشتند، کار را زیباترو استقبال گرم مردم هم انرژی آن را بیشترکرد. خوشحالم که همه با کمک هم توانستیم قدمی در این راه برداریم.

پوریاروحانی‌فرد - بازیگردان، سینا شهرستانی - طراح صدا، پویان طباطبایی - عکاس وبابک گلپور - روابط عمومی نمایش بودند که در کنار بازیگران و صداپیشه‌ها، داوطلبانه و به شکل افتخاری در این کار فعالیت داشتند. قرار است تمامی عواید حاصل از این نمایش جهت کمک به هزینه‌های درمانی مجید بهرامی، فرستاده شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز