خبرگزاری کار ایران

هادی مرزبان «تانگوی تخم مرغ داغ» را روی صحنه می‌برد

asdasd
کد خبر : ۱۵۲۳۷۱

نمایش تانگوی تخم مرغ داغ اردیبهشت‌ماه سال ۹۳ در تالار وحدت روی صحنه می‌رود.

ایلنا: هادی مرزبان نمایش " تانگوی تخم مرغ داغ " نوشته زنده یاد اکبر رادی را اردیبهشت‌ ۹۳ در تالار وحدت روی صحنه می‌برد.

به گزارش ایلنا، " تانگوی تخم‌مرغ داغ " داستان فروریختن پدرسالاری و شکوفایی فرزندان و جوانان است؛ امید به پاکی و صداقت جوانان و آینده‌ای روشن که در پناه حرکت آنها به وجود آمده است.

هادی مرزبان درباره دلیل اجرای این نمایش به روابط عمومی نمایش می‌گوید: " تانگوی تخم‌مرغ داغ " تنها نمایشنامه‌ای از اکبر رادی است که من تاکنون به صحنه نبرده‌ام. ضمناً این نمایش سیزدهمین اثر مرحوم رادی است که در تدارک اجرای آن هستیم.

فردوس کاویانی، قاسم زارع، لیلا برخورداری، پریسا مقتدی، مهدی عبادتی، اکرم حاج‌حسینی و سهیل دیوسالار برخی از بازیگران نمایش " تانگوی تخم‌مرغ داغ " هستند که اردیبهشت‌ماه روی صحنه تالار وحدت حاضر خواهندشد. اسامی سایر بازیگران نیز به زودی و در خبرهای آینده نمایش اعلام می‌شود.

در این نمایش ۱۰۰ دققیه‌ای، وحید لاری به عنوان طراح دکور، جهانسوز فولادی به عنوان آهنگساز، ‌ ماریا حاجیها چهره‌پرداز و شبنم روزبهانی به عنوان طراح لباس با گروه همکاری می‌کنند.

گفتنی است هادی مرزبان تا کنون نمایشهایی همچون " طالب "، " فریاد " ‌، " پلکان " ‌، " شاهزاده و گدا "، " آهسته با گل سرخ "، " هملت با سالاد فصل "، " تنبورنواز "، " آمیزقلمدون " ‌، " شب روی سنگفرش خیس "، " سیمرغ " ‌، " میرعشق "، " باغ شبنمای ما "، ‌ " خاطرات هنرپیشه نقش دوم "، ‌ " ملودی شهر بارانی "، " پایین گذر سقاخانه " ‌، ‌ " نوبت دیوانگی "، " لببخند باشکوه آقای گیل "، " خانمچه و مهتابی " ‌، ‌ " مومیا " ‌ و… را به صحنه برده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز