خبرگزاری کار ایران

هم زمان با پایان تطعیلات نوروزی؛

سالن های تئاتر میزبان علاقه مندان می شوند

asdasd
کد خبر : ۱۵۶۵۳۲

نمایش های " مرداب روی بام " به کارگردانی رضا گوران ۱۷ و " سه روایت از زندگی " به کارگردانی سیما تیرانداز ۱۶ فروردین به ترتیب در تالارهای استاد ناظرزاده کرمانی و استاد سمندریان روی صحنه می روند.

ایلنا: هم زمان با اتمام تعطیلات نوروزی، سالن های نمایشی تماشاخانه ایرانشهر و تئاترشهر بار دیگر میزبان علاقه مندان می شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، برهمین اساس نمایش های " مرداب روی بام " به کارگردانی رضا گوران ۱۷و " سه روایت از زندگی " به کارگردانی سیما تیرانداز ۱۶ فروردین به ترتیب در تالارهای استاد ناظرزاده کرمانی و استاد سمندریان با برپایی مراسم افتتاحیه، میزبان علاقه مندان تئاتر خواهند بود. اجرای عمومی این نمایش ها نیز از روز بعد از افتتاحیه در این تماشاخانه آغاز می شود.

اجرای عموم نمایش " سه روایت از زندگی " از ۱۷ فروردین هر شب غیر از شنبه ها ساعت ۲۰ و اجرای عموم نمایش " مرداب روی بام " از ۱۸ فروردین ساعت ۱۹:۳۰ خواهد بود.

در این اثر هنرمندانی همچون پانته آ پناهی ها، بهناز جعفری، ندا مقصودی، ستاره‌پسیانی، دایانا فتحی، عبد آبست، بیتا معیریان و جواد پولادی، رضا گوران را یاری می کنند.

علاقه مندان می توانند پیش فروش اینترنتی بلیت نمایش های " سه روایت از زندگی " و " مرداب روی بام " را از هم اکنون در سایت خریداری کنند. www. tamashakhaneh. ir تماشاخانه ایرانشهر به نشانی

لازم به یادآوری است، بلیت های این دو اثر نمایشی در سه روز نخست پیش فروش، برای متقاضیان همراه با تخفیف ویژه ارائه می شود.

از سوی واحد برنامه ریزی و نظارت مجموعه تئاتر شهر، فهرست نمایش های انتخابی مجموعه تئاتر شهر برای اجرا در شش ماهه اول سال ۹۳ معرفی شد. به گزارش روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، در تالار اصلی بعد از پایان اجرای نمایش های «در انتظار گودو» و «ملکه زیبایی لی نین» به کارگردانی همایون غنی زاده، نمایش «دون کامیلو» به کارگردانی کوروش نریمانی میزبان علاقه مندان تئاتر خواهد بود این در حالی است که بعد از پایان اجراهای این اثر نمایشی بازسازی تالار اصلی از نیمه خردادماه آغاز می شود.

طبق برنامه ارائه شده بعد از پایان اجرای نمایش «من چه جوری ممکنه یه پرنده باشم» به کارگردانی روح الله جعفری به ترتیب نمایش های «طروپ و طرب» به کارگردانی خیرالله تقیانی پور، «هیولا خوانی» به کارگردانی محمد یعقوبی، «ننه دلاور و فرزندان او» به کارگردانی زهرا صبری، «فرجام سفر طولانی طوبا» به کارگردانی محسن حسن زاده در تالار چهار سو میزبان علاقه مندان تئاتر خواهد بود

در تالار قشقایی هم بعد از اجرای نمایش «خرمگس» به کارگردانی علی عابدی به ترتیب نمایش های «قصه ظهر جمعه» به کارگردانی سید محمد مساوات، «سنگ بست» به کارگردانی محمد مهدی خاتمی، «یک کلیک کوچولو» به کارگردانی احمد سلیمانی و «ماضی استمراری» به کارگردانی ندا هنگامی در نیمه اول سال آینده به صحنه خواهند رفت

بر اساس این گزارش در تالار سایه هم بعد از اتمام نمایش «مجردها» به کارگردانی پوران قادری به ترتیب نمایش های «آنتراکت بی آنتراکت» به کارگردانی پریسا مقتدی، «عزازیل» به کارگردانی مهرداد کوروش نیا، «رابینسون کروزوئه» به کارگردانی علیرضا کوشک جلالی و «در همین نزدیکی» به کارگردانی جلال تجنگی پذیرای دوستداران تئاتر است.

در کارگاه نمایش نمایش های «رضا» کار گروهی از قم و «پوتین ها» به کارگردانی کاوه مهدوی به صحنه خواهند رفت. این در حالی است بعد از اتمام این آثار نمایشی، کارگاه نمایش میزبان تعدادی از آثار به صحنه رفته جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران خواهد بود ضمن اینکه بعد از پایان جشنواره نیز اجرای دوره ای «نسل نو» مجموعه تئاتر شهر در کارگاه نمایش آغاز می شود.

این گزارش حاکی است در دهه پایانی شهریور ماه تالارهای نمایشی مجموعه تئاتر شهر میزبان آثار نمایشی به صحنه رفته در جشنواره بین المللی عروسکی تهران – مبارک خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز