خبرگزاری کار ایران

" نمایش بانوی بی‌نشان " روی صحنه

کد خبر : ۱۵۶۸۵۹

بانوی بی‌نشان به نویسندگی و طراحی صحنه سیدحسین فدایی حسین و کارگردانی کوروش زارعی از دهه دوم فاطمیه تا ۱۸ فروردین ماه روی صحنه می‌رود.

ایلنا: نمایش بانوی بی‌نشان به نویسندگی و طراحی صحنه سیدحسین فدایی حسین و کارگردانی کوروش زارعی از دهه دوم فاطمیه تا ۱۸ فروردین ماه در تالار سازمان تبلیغات اسلامی شهر قزوین همه روزه ساعت ۲۰:۳۰ روی صحنه می‌رود.

به گزارش ایلنا؛ در این نمایش؛ کاظم نظری؛ علی فرحناک؛ محمدرضا آزاد؛ حسن اردستانی؛ محمدجواد پیروزی؛ مهدی نیک روش؛ وفا طرفه؛ مریم السادات صدرپور؛ الهام السادات رسولی؛ فائزه السادات حسینی؛ فاطمه صفرپور؛ محمدجواد زرنوش و کوروش زارعی بازی می‌کنند.

دیگر عوامل این نمایش عبارتنداز: مدیر تولید: محمدرضا خویی؛ آهگساز: سیدمهدی میرقیاسی.

داستان نمایش درباره مادر شهیدی است که پس از سال‌ها که به همراه پسر مفقوالاثرش برای حج تمتع ثبت نام کرده؛ هربار که باید اعزام شود به بهانه‌ی نبود پسرش از سفر سربازمی‌زند. سرانجام پسر به خواب مادر می‌آید و او را متقاعد می‌کند که راهی سفر حج شود تا در کنار قبرستان بقیع از او نشانی پیدا کند. روز آخر سفر؛ مادر هنوز نشانی پیدا نکرده اما زنی به اسم اسما به سراغ او آمده و او را به تاریخ برده و قصه‌ی حضرت زهرا(س) را برای او روایت می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز