خبرگزاری کار ایران

اردیبهشت تئاتر ایران رنگ نوستالژی می‌گیرد؛

اکران فیلم تئاترهای کمیاب در خانه هنرمندان

asdasd
کد خبر : ۱۵۷۲۶۶

مسئول برگزاری برنامه‌های هفته‌‌ی بزرگداشت روز جهانی تئاتر از برنامه خانه تئاتر برای برگزاری مسابقه نمایش‌های خیابانی که در سال ۹۲ امکان اجرا پیدا نکردند؛ در هفته بزرگداشت تئاتر خبر داد.

مهدی قلعه ضمن اعلام خبر اکران فیلم‌ تئاترهای کم‌یاب در خانه هنرمندان درخصوص برنامه‌های برگزاری هفته بزرگداشت تئاتر در اردیبهشت ماه توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مسئول برگزاری برنامه‌های هفته‌‌ی بزرگداشت روز جهانی تئاتر در همین ارتباط توضیح داد: همچنان درحال برنامه‌ریزی برای برگزاری هرچه بهتر این مراسم نسبت به دوره گذشته هستیم و می‌توان عنوان کرد امسال از نظر مالی وضعیت بهتری داریم و با مشارکت انجمن‌های گوناگون خانه تئاتر برنامه‌های متنوعی در این خصوص ترتیب خواهیم داد.

وی همچنین از ادامه پی‌گیری‌‌ها برای جذب حامی مالی نیز خبر داد و ضمن اشاره به بخشی از برنامه‌های مورد نظر خانه تئاتر برای اردیبهشت تئاتر‌ گفت: در نظر داریم تله تئاترهای کمیاب و کمتر دیده شده را برای علاقه‌مندان به نمایش بگذاریم که مخاطبان می‌توانند در روزهای برگزاری جشن‌های اردیبهشت تئاتر، هر روز در سالن استاد ناصری خانه هنرمندان به تماشای این فیلم‌ها بنشینند.

مسئول برگزاری برنامه‌های هفته بزرگداشت تئاتر در ادامه توضیح داد: همچنین درنظر داریم شرایط را برای اجرای نمایش‌های خیابانی که سال ۹۲ تولید شدند اما امکان اجرا در سال گذشته پیدا نکردند؛ فراهم کنیم.

وی افزود: برهمین اساس مسابقه‌ای برای این آثار ترتیب خواهیم داد و آثار توسط داوران نیز مورد ارزیابی قرار می‌گیرد. در پایان نیز به نفرات برگزیده هدایایی تعلق می‌گیرد، ضمن اینکه هزینه اجرا نیز به گروه‌ها پرداخت می‌شود.

قلعه درانتها ضمن پاسخ به این سوال که تعامل اداره کل هنرهای نمایشی در خصوص برنامه‌های خانه تئاتر چگونه بوده؛ گفت: تا این لحظه صحبتی با اداره‌ کل هنرهای نمایشی نشده اما مسئولان برای برگزاری این جشن‌ها در دوره‌های مختلف به ما کمک کردند. انجمن بازیگران در این مورد اقدام می‌کند که نتایج آن در آینده نزدیک اعلام می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز