خبرگزاری کار ایران

کارگردان نمایش «به مناسبت ورود اشکان»؛

مدیریت سالن‌های تئاتر صدقه‌ای شده است

asdasd
کد خبر : ۱۵۸۲۹۴

مسئولان تئاترشهر گفتند بعداز عید بیایید تا ببینیم برای شما چه‌کار می‌کنیم که چون احساس خوبی نداشتم دیگر تلاشی نکردم.

پوریا کاکاوند که اجرای عمومی نمایش " به مناسبت ورود اشکان " را پی‌گیری می‌کند؛ ضمن گلایه از رفتار مدیران سالن‌های تئاتر، نسبت به آماده شدن مرکز تئاتر مولوی ابراز ناامیدی کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، پوریا کاکاوند، کارگردان نمایش «به مناسبت ورود اشکان»؛ درخصوص برنامه‌ خود برای اجرای عمومی این اثر گفت: منتظر دریافت اجرا در مجموعه تئاترشهر بودم که وقتی برنامه‌ها اعلام شد نام نمایش ما در فهرست ۶ ماه نخست قرار نداشت و گفتند شاید نوبت اجرا شش ماه دوم به ما برسد.

وی ادامه داد: از سویی برخورد طوری بود که ترجیح دادم خودم را سبک نکنم. مسئولان تئاترشهر گفتند بعد از عید بیایید تا ببینیم برای شما چه‌کار می‌کنیم که چون احساس خوبی نداشتم دیگر تلاشی نکردم.

کاکاوند با بیان اینکه امیدوارم بودم بتوانم نمایش را در تالار مولوی به صحنه ببرم؛ عنوان کرد: با گروه بازیگران بسیار خوب و حرفه‌ای مانند خسرو شهراز، وحید آقاپور و وحید نفر در این اثر همکاری داشتیم، به همین علت کار نمی‌تواند در هر سالنی روی صحنه برود.

وی افزود: نمایشی که در چهار بخش کاندید دریافت جایزه فجر بوده و موفق به کسب جایزه بازیگری شده باید امکان روی صحنه رفتن پیدا کند.

این کارگردان جوان ضمن اشاره به اینکه متاسفانه مدیریت سالن‌های نمایشی جای مدبرانه بودن صدقه‌ای شده است؛ اظهار داشت: این روزها مدیریت سالن‌های تئاتر ما دو شاخصه اصلی پیدا کرده و به سمت تعارفی و صدقه‌ای شدن سوق پیدا کرده است. طوری که مدیران تصور می‌کنند قرار است بعد از این محل مدیریت یک نهاد خیریه‌ای را برعهده بگیرند.

او در انتها به شرایط تالار مولوی اشاره کرد و گفت: متاسفانه مرکز تئاتر مولوی به این زودی برای اجرا نمایش آماده نمی‌شود و من بیش از هر چیز نگران از دست رفتن مخاطب این سالن هستم. امیدوارم برنامه‌ریزی‌ها طوری پیش برود که این سالن هر چه سریعتر بازسازی شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز