خبرگزاری کار ایران

از ۲۴ تا ۲۷ فروردین‌ماه؛

نمایش «مرداب روی بام» به دانشجویان تخفیف می‌دهد

asdasd
کد خبر : ۱۵۸۷۱۴

دانشجویان علاقه‌مند می‌توانند در روزهای یاد شده با مراجعه به گیشه تماشاخانه ایرانشهر نسبت به تهیه بلیت اقدام کنند.

بلیت‌های نمایش " مرداب روی بام " نوشته و کاری از رضا گوران در مدت ۴ روز با تخفیف ۲۰ درصدی به دانشجویان ارائه می‌شود.

به گزارش ایلنا، دانشجویان علاقمند به تماشای نمایش " مرداب روی بام " می‌توانند از ۲۴ تا ۲۷ فروردین ماه - یکشنبه تا چهارشنبه - با مراجعه حضوری به تماشاخانه ایرانشهر از بلیت های تخفیف دار این اثر برخوردار شوند.

این اثر هر شب ساعت ۱۹:۳۰ با نقش آفرینی پانته‌آ پناهی‌ها، بهناز جعفری، ندا مقصودی، ستاره‌پسیانی، دایانا فتحی، عبد آبست، بیتا معیریان، ندا مقصودی و جواد پولادی، در سالن استاد ناظر زاده کرمانی روی صحنه می رود. همچنین «نورالدین حیدری ماهر؛ تهیه کننده»، «سیامک احصایی؛ طراح صحنه»، «گلنازگلشن؛ طراح لباس»، «آرش گوران؛ آهنگساز»، «محمد گودرزیانی؛ دستیار کارگردان و برنامه ریز»، «یحیی پاکدل؛ طراح پوستر و بروشور»، «ثمر میرفندرسکی؛ دستیار صحنه» و «زهره رحمانی؛ دستیار لباس» گروه کارگردانی این نمایش هستند.

گفتنی است، رضا گوران اجرای آثاری چون " هملت "، " یرما "، " داستان یک پلکان "، " ابرهای پشت حنجره "، " آدم آدم است "(اثر مشترک ایران و هلند) را در کارنامه هنری دارد.

دانشجویان علاقه‌مند می توانند در روزهای یاد شده با مراجعه به گیشه تماشاخانه ایرانشهر نسبت به تهیه بلیط اقدام کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز