خبرگزاری کار ایران

از ۱۰ اردیبهشت در نیاوران؛

«شب بخیر کیارستمی» روی صحنه می‌رود

asdasd
کد خبر : ۱۶۲۶۱۲

نمایش «شب بخیر کیارستمی» به نویسندگی فرهاد نقدعلی براساس ایده‌ای از علی احمدی؛ کارگردان نمایش از چهارشنبه دهم اردیبهشت ماه ۹۳، ساعت ۲۰:۱۵ در فضای باز فرهنگسرای نیاوران اجرا می‌شود.

نمایش «شب بخیر کیارستمی» به نویسندگی فرهاد نقدعلی براساس ایده‌ای از علی احمدی در فضای باز فرهنگسرای نیاوران اجرا می‌شود.

به گزارش ایلنا؛ این نمایش که پیش از این در کافه تریای سالن اصلی تئا‌تر شهر روی صحنه رفته و عنوان پرمخاطب‌ترین و پرفروش‌ترین نمایش محیطی سال ۹۲ را از آن خود کرده، داستان دو دوست بازیگر را روایت می‌کند که با یکدیگر در کافه‌ای قرار می‌گذارند و در خصوص گذشته کاری خود و آمال و آرزو‌هایشان صحبت می‌کنند. اما در این میان مسائلی پیش می‌آید که مخاطب در طول اجرا با آن مواجه خواهد شد.

ارژنگ امیرفضلی و خسرو احمدی در این نمایش نقش آفرینی می‌کنند و طراحی لباس و صحنه را «نسیم تقی‌پور» و دستیاری کارگردان «شب بخیر کیارستمی» را سجاد باقری به عهده دارند.

این نمایش تا ۱۹ خرداد ماه ۹۳، همه روزه به جز شنبه‌ها، ساعت ۲۰:۱۵ در فضای باز فرهنگسرای نیاوران روی صحنه می‌رود.

علاقمندان می‌توانند جهت تهیه بلیت این نمایش به سایت تیوال tiwall. com www. و گیشه فرهنگسرای نیاوران مراجعه نمایند و برای رزرو تلفنی با شماره ٠٩٣٠٣۵٢٨٩٣٢تماس بیگرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز