خبرگزاری کار ایران

به کارگردانی میرمنتظمی و تهیه‌کنندگی محمد قدس؛

نمایش " زن، مرد " راهی کره جنوبی شد

asdasd
کد خبر : ۱۶۴۷۷۳

نمایش " زن، مرد " به عنوان تنها نماینده ایران در جشنواره بین‌المللی تئاتر " چان چئون " کره جنوبی به شهر سئول پایتخت این کشور سفر کرده است.

نمایش زن، مرد به نویسندگی و کارگردانی مرتضی میرمنتظمی برای شرکت در جشنواره بین‌المللی تئاتر " چان چئون " راهی کره جنوبی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نمایش " زن، مرد " در حالی برای اجرا به جشنواره " چان چئون " کره جنوبی دعوت شد که سابقه حضور در جشنواره‌‌های بین‌المللی تئاتر کشورهای ایتالیا، لهستان، جمهوری چک، بلاروس، ارمنستان و تئاتر فجر ایران را در کارنامه دارد.

این اثر نمایشی به تهیه کنندگی محمد قدس و ایفای نقش غزاله رشیدی و کاوه مرحمتی به عنوان تنها نماینده جمهوری اسلامی ایران با محوریت " انسان‌ در زندگی مدرن شهری " در این رویداد هنری روی صحنه می‌رود.

جشنواره " چان چئون " از دوم تا دوازدهم می در سئول، پایتخت کره جنوبی برگزار می‌شود و نمایندگان کشورهایی نظیر انگلستان، روسیه، لهستان، هلند، نیجریه، آلمان و ژاپن در این رویداد حضور خواهند داشت.

طبق اعلام کارگردان از آنجا که تولید نمایش " زن، مرد " به چهار سال قبل بازمی‌گردد سعی شده در اجرای جدید رویکرد تازه‌ای به موضوع در نظر گفته شود و به همین علت زمان اجرا به ۴۵ دقیقه افزایش یافته است.

محمد قدس به عنوان(تهیه کننده)، مرتضی میرمنتظمی(نویسنده، ‌ طراح و کارگردان)، غزاله رشیدی و کاوه مرحمتی(بازیگران) و پریا وزیری(روابط بین‌الملل) عوامل خلق این اثر نمایشی محسوب می‌شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز