خبرگزاری کار ایران

مدیر اجرایی جشنواره نمایش عروسکی تهران - مبارک حکم گرفت

asdasd
کد خبر : ۱۶۶۲۰۹

پیمان شریعتی مدیریت اجرایی یونیما، مدیریت اجرایی دو دوره جشنواره بین‌المللی نمایش‌های آیینی سنتی، مدیریت اجرایی دو دوره جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران – مبارک را در کارنامه دارد.

پیمان شریعتی با حکم مدیر کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیریت اجرایی پانزدهمین جشنواره بین المللی نمایش عروسکی تهران - مبارک را برعهده گرفت.

به گزارش ایلنا، حسین طاهری در حکم خود ابراز امیدواری کرد این جشنواره ورقی دیگر از دفتر هنر پاک نمایش عروسکی این دیار را بر صحنه نمایش بنشاند.

در این حکم آمده است:

برادر گرامی جناب آقای پیمان شریعتی

نظر به سوابق اجرایی‌ جنابعالی در این حوزه، شما را به عنوان «مدیر اجرایی پانزدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران - مبارک / شهریورماه۱۳۹۳»، منصوب می‌نمایم. برگزاری پانزدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش نمایش عروسکی تهران - مبارک، فرصتی برای شکوفایی استعدادهای امیدآفرین در عرصه نمایش و تلألو گوهر رویا و خلاقیت در این رویداد جهانی خواهد بود. این جشنواره، ورقی دیگر از دفتر هنر پاک نمایش عروسکی این دیار را بر صحنه نمایش می‌نشاند. امید است با استعانت از خداوند منان، در انجام امور محوله موفق و پیروز باشید.

پیمان شریعتی که‌ از سال ۱۳۷۰ در عرصه تئاتر، سینما و تلویزیون به عنوان بازیگر، نویسنده و کارگردان فعال بوده است، عضویت در هیأت مدیره پیشین یونیمای ایران و مدیریت اجرایی یونیما، مدیریت اجرایی دو دوره جشنواره بین‌المللی نمایش‌های آیینی سنتی، مدیریت اجرایی دو دوره جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران – مبارک، دبیراجرایی و مدیریت روابط عمومی دو دوره جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر را در کارنامه هنری و مدیریتی خود دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز