خبرگزاری کار ایران

۲۴ و ۲۵ اردیبهشت ماه جاری؛

نخستین جشنواره تئاتر معلولین در سنندج برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۶۶۲۴۵

آثار برگزیده نخستین جشنواره تئاتر معلولین تحت عنوان گام‌های اوج به صورت صحنه‌ای، خیابانی و آئینی به مدت دو روز در مجتمع فرهنگی هنری فجر سنندج به نمایش درمی‌آید.

مدیرکل سازمان بهزیستی استان کردستان گفت: نخستین جشنواره تئا‌تر معلولین، ۲۴ و ۲۵ اردیبهشت ماه جاری در سنندج برگزار می‌شود.

سید صباح قریشی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در سنندج؛ اظهار داشت: سازمان بهزیستی استان کردستان در راستای ارتقای سطح کیفی زندگی افراد معلول، ایجاد امکانات و فرصتهای مناسب جهت ارائه توانمندیهای معلولین و افزایش همکاری میان هنرمندان تئا‌تر و معلولین علاقه‌مند به هنر نمایش بر آن شد تا با توجه به نقش موثر و ارزشمند این هنر در توانمندسازی معلولین، نخستین جشنواره تئا‌تر معلولین استان کردستان را برگزار کند.

وی تصریح کرد: در زمستان سال ۹۲ فراخوان جشنواره صورت گرفت و تعداد ۳۵ متن نمایش از بهزیستی شهرستان‌های استان کردستان و همدان به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

قریشی یادآور شد: بعد از بازخوانی ۳۵ اثر ارسال شده، ۱۹ اثر تأیید و به مرحله بازبینی را ه پیدا کرد و بازبینی نهایی جمعاً ۷ اثر از کردستان و یک اثر از استان همدان به عنوان مهمان پذیرفته شدند.

مدیرکل سازمان بهزیستی استان کردستان در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: آثار برگزیده نخستین جشنواره تئا‌تر معلولین تحت عنوان گام‌های اوج، به صورت صحنه ایی، خیابانی و آئینی به مدت دو روز در مجتمع فرهنگی هنری فجر سنندج به نمایش در می‌آید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز