خبرگزاری کار ایران

جواد ثریا؛ بازیگر جوان تئاتر کشور درگذشت

asdasd
کد خبر : ۱۶۶۹۵۶

مدیرعامل خانه هنرمندان در پیامی درگذشت نابهنگام این هنرمند جوان را تسلیت گفت.

این هنرمند جوان تئاتر روز ۱۹ اردیبهشت ماه به علت بیماری درگذشت.

به گزارش ایلنا؛ جواد ثریا که از هنرمندان جوان تئاتر کشورمان و از فعالان تئاتر دانشگاهی که در دو دوره به عنوان بهترین بازیگر جشنواره تئاتر دانشجویی کشور انتخاب شد روز گذشته در اثر بیماری دارفانی را وداع گفت.

جواد ثریا فارغ التحصیل رشته بازیگری دانشگاه تهران بود که پس از موفقیت در تئاتر دانشگاهی امید این می رفت در تئاتر حرفه ای نیز به یکی از چهره های موفق تبدیل شود.

همچنین مدیرعامل خانه هنرمندان ایران و رئیس تماشاخانه ایرانشهر در پیامی درگذشت نابهنگام جواد ثریا را تسلیت گفت.

در بخشی از این پیام آمده است: «جواد ثریا یکی از هنرمندان خوب، پرتلاش و با استعداد تئاتر دانشگاهی کشور، در ایام دانشجویی خود یکی از فعال­ترین دانشجویان تئاتر بود که دو دوره به عنوان بهترین بازیگر جشنواره تئاتر دانشجویی کشور انتخاب شد».

مشاور هنری شهردار تهران با تسلیت این فقدان به جامعه تئاتری کشور و خانواده آن مرحوم افزوده است: «نشاط، مهربانی، تلاش و محبت او به دوستانش همواره زبانزد دانشجویان و معلمان این هنرمند برجسته دانشگاهی بود، قطعاً درگذشت او ضایعه­ای اسف­بار برای تئاتر دانشگاهی و تئاتر کشور محسوب می­شود».

مدیرعامل خانه هنرمندان ایران در انتهای پیام تسلیت خود، برای شادی روح این هنرمند علو درجات و برای بازماندگانش صبر و اجر مسئلت کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز