خبرگزاری کار ایران

آغاز اجرای «گلوله را گذاشت تو اسلحه…» و «الاویاتان» در خانه نمایش آو

asdasd
کد خبر : ۱۶۸۰۵۹

دو نمایش «» گلوله را گذاشت تو اسلحه…» به کارگردانی شایان فیروزی و «الاویاتان» به کارگردانی محمد میرعلی اکبری از نیمه دوم اردیبهشت ماه ۱۳۹۳ در این سالن روی صحنه می‌روند.

دو نمایش «» گلوله را گذاشت تو اسلحه…» و «الاویاتان» از نیمه دوم اردیبهشت ماه ۱۳۹۳ در این سالن روی صحنه می‌روند.

به گزارش ایلنا؛ نمایش «الاویاتان» کاری از گروه تئا‌تر «اقیانوس» به نویسندگی و کارگردانی محمدمیرعلی اکبری هرشب ساعت ۱۸:۳۰ به مدت ۷۰ دقیقه در خانه نمایش آو روی صحنه می‌رود. مجید آقاکریمی، مجید آهنگران، مریم الهامیان، گیلدا حمیدی، مهتاب جباری، میلاد فیضی، حسین کشفی اصل، حسام کلانتری، محمدرضا مالکی، محمد صادق ملکی گروه بازیگران و علیرضا فراهانی تهیه کننده این نمایش هستند.

هم چنین نمایش «گلوله را گذاشت تو اسلحه، نوک اسلحه رو گذاشت رو شقیقش، دستشو گذاشت رو ماشه، ماشه رو نکشید» کاری از گروه نمایش «دادا» به نویسندگی و کارگردانی شایان فیروزی هر شب از ساعت ۲۰:۳۰ به مدت ۴۵ دقیقه اجرا می‌شود. ساناز روشنی، ارغوان دهقان، سنا میرجعفری، فهیمه معین، شایان فیروزی، امیر نیما الهی، سعید نادری، علیرضا آشوری به عنوان بازیگر در این اجرا حضور خواهند داشت.

تماشاگران و علاقه مندان جهت خرید بلیط این نمایش به صورت آنلاین و با تخفیف می‌توانند از طریق سایت تیوال(www. Tiwall. com) اقدام نمایند. اطلاعات بیشتر درباره اجرا‌ها از طریق سایت گروه نمایش آو ارائه خواهد شد.

نمایش «» الاویاتان»؛ ساعت ۱۸:۳۰، مدت اجرا ۷۰ دقیقه

نمایش «گلوله را گذاشت تو اسلحه…»؛ ساعت ۲۰:۳۰، مدت اجرا ۴۵ دقیقه.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز