خبرگزاری کار ایران

خوانش نمایشنامه‌ی " سیزده " در ارسباران

کد خبر : ۱۶۹۰۶۳

خوانش نمایشنامه‌ی " سیزده " با حمایت از بنیاد خیریه دست‌های مهربان دوم خرداد ساعت ۱۸ در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.

سارا جوادزاده کارگردان نمایشنامه‌ی " سیزده " با اشاره به نگاه انسانی اثر می‌گوید: " سیزده " به بیان روابط انسانی می‌پردازد، روابطی که ما را با بعدهای احساسی در ساختارهای متفاوت زندگی مواجه می‌کند.

به گزارش ایلنا؛ او که بزودی با یک اجرای صحنه‌ای در عرصه تاتر حضور خواهد داشت در خصوص این نمایشنامه خوانی گفت: در این اجرا سعی داریم تا با خواندن دراماتیک و تاثیرگذار یک نمایشنامه و استفاده از مهارت‌های صدا و فن بیان و بهره‌مندی از طراحی صحنه، نور، موسیقی، فضا، زمان و شخصیت‌ها به گونه‌ای مناسب تماشاگران با این اثر ارتباط برقرار کنند.

فرزین صابونی، امیرحسین صدیق، حسن مصطفوی، سارا جوادزاده، شاهین سلیمی و پژمان جمشیدی در این نمایشنامه خوانی حضور دارند.

این نمایش روز جمعه دوم خرداد ماه ساعت ۱۸ در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود. خرید بلیط نیز به صورت حضوری از ساعت ۱۷ در فرهنگسرا صورت می‌پذیرد.

تمام عواید حاصل از فروش بلیط این نمایش در جهت حمایت از کودکان ایتام و زنان سرپرست خانوار به بنیاد خیریه دست‌های مهربان اهدا می‌شود.

عوامل این نمایش عبارتنداز: نویسنده: سیاوش پاکراه، کیوان خانبگی، کارگردان: سارا جوادزاده، انتخاب موسیقی: علی جعفری پویان، مدیر اجرایی: مجید فراهانی، عکاس و طراح پوستر: اشکان مهران، دستیار کارگردان: امیر جابری و روابط عمومی: منصوره بسمل.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز