خبرگزاری کار ایران

در پی استقبال گسترده صورت گرفت؛

حمایت نمایش «هملت» از تماشاگران با افزایش ردیف صندلی‌ها

asdasd
کد خبر : ۱۷۳۸۵۵

نمایش " هملت " به کارگردانی آرش دادگر تا ۶ تیر در ساعت ۲۰.۳۰ سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر اجرا می‌شود.

در پی استقبال تماشاگران از اجرای نمایش " هملت " کار آرش دادگر، تعداد صندلی های سالن استاد سمندریان یک ردیف افزایش یافت.

به گزارش ایلنا، نمایش " هملت " که سه جایزه کارگردانی، طراحی صحنه و جایزه بزرگ سی و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر را از آن خود کرده طی دو هفته اول اجرا با استقبال گسترده تماشاگران روبرو شده به طوری که در هر اجرا تعدادی از تماشاگران با نشستن روی سکوها این نمایش را می‌دیدند.

همزمان با افزایش صندلی‌های سالن استاد سمندریان، پیش‌فروش این نمایش برای روزهای یک شنبه تا چهارشنبه آغاز شده و علاقه‌مندان می‌توانند از طریق سایت‌های www. tamashakhaneh. ir و www. tiwall. com برای پیش‌خرید بلیط‌های این نمایش اقدام کنند.

در این نمایش که برداشتی آزاد از نمایشنامه " هملت " اثر جاودانه ویلیام شکسپیر است، شبنم فرشاد جو، خسرو شهراز، مهران امام بخش، وحید راد، امین طباطبایی، عمار عاشوری، محمدرضا علی اکبری، بهروز کاظمی، حسام منظور و ساناز نجفی، اسمعیل صالحی، مهراب رستمی و سعیده آجرلی ایفای نقش می‌کنند.

هملت توسط شهرام احمدزاده نوشته شده و طراح صحنه آن آرش دادگر، طراح لباس الهام شعبانی، سارا اسکندری طراح گریم، سیامک زمردی مطلق عکاس و نرگس صفری طراح پوستر و بروشور نمایش هستند.

در گروه کارگردانی این نمایش مهراب رستمی و مرضیه برزی به عنوان دستیاران کارگردان، احمد رشیدی به عنوان مدیر تولید و فائزه دائمی، علی ضیائی و حامد مقدسی همکاری دارند. روابط عمومی زهرا شایان فر و تبلیغات مجازی پریسا فلاح زاده هستند.

نمایش " هملت " به کارگردانی آرش دادگر تا ۶ تیر در ساعت ۲۰.۳۰ سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر اجرا می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز