خبرگزاری کار ایران

" هملت "؛ پنجشنبه و جمعه هر شب دو اجرا دارد

asdasd
کد خبر : ۱۷۴۹۶۳

آمار تماشاگران ۱۰ اجرای اخیر نمایش " هملت " نوشته شهرام احمد زاده که به کارگردانی آرش دادگر در سالن ۱۴۳ نفری استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه می‌رود، از مرز ۲۰۰۰ نفر گذشت.

آمار تماشاگران نمایش " هملت " نوشته شهرام احمد زاده که به کارگردانی آرش دادگر طی ۱۰ اجرای نخست در سالن ۱۴۳ نفری استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه می‌رود، از مرز ۲۰۰۰ نفر گذشت.

به گزارش ایلنا؛ در پی این استقبال اجرای این اثر نمایشی در روزهای پنجشنبه و جمعه ۲۲ و ۲۳ خرداد ماه اجرای فوق العاده خواهد شد. این اثر نمایشی در دو روز مذکور در دو ساعت ۱۷:۳۰ و ۲۰:۳۰ روی صحنه خواهد رفت.

نمایش " هملت " برنده سه جایزه کارگردانی، طراحی صحنه و جایزه بزرگ سی و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر تا کنون میزبان هنرمندانی از استان های قم و مرکزی نیز بوده است.

در این نمایش که برداشتی آزاد از نمایشنامه " هملت " اثر جاودانه ویلیام شکسپیر است، شبنم فرشاد جو، خسرو شهراز، مهران امام بخش، وحید راد، امین طباطبایی، عمار عاشوری، محمدرضا علی اکبری، بهروز کاظمی، حسام منظور، ساناز نجفی، اسمعیل صالحی، مهراب رستمی و سعیده آجرلی ایفای نقش می‌کنند.

" هملت " توسط شهرام احمدزاده نوشته شده و طراح صحنه آن آرش دادگر، طراح لباس الهام شعبانی، سارا اسکندری طراح گریم، سیامک زمردی مطلق عکاس و نرگس صفری طراح پوستر و بروشور نمایش هستند.

در گروه کارگردانی این نمایش مهراب رستمی و مرضیه برزی به عنوان دستیاران کارگردان، احمد رشیدی به عنوان مدیر تولید و فائزه دائمی، علی ضیائی و حامد مقدسی همکاری دارند.

نمایش " هملت " به کارگردانی آرش دادگر تا ۶ تیر در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر اجرا می‌شود و علاقمندان می‌توانند از طریق مراجعه حضوری به گیشه، تماس با شماره های ۸۸۸۱۴۱۱۵ و ۸۸۸۱۴۱۱۶ و یا از طریق سایت‌ www. tamashakhaneh. ir برای پیش خرید بلیت‌های این نمایش اقدام کنند.

جلسه نقد و بررسی این نمایش نیز توسط معاونت پژوهشی و آموزشی خانه هنرمندان ایران؛ روز شنبه ۲۴ خرداد برگزار می‌شود.

این جلسه با حضور سید حسین مجتهدی، شیده احمد زاده، علیرضا نراقی و گروه تئاتر کوانتوم در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر برگزار می‌شود.

مجتهدی، روانکاو و مدرس دانشگاه شهید بهشتی است که مقالات متعدد او در تحلیل روانکاوانه آثار نمایشی منتشر شده است. شیده احمد زاده نیز نشانه شناس، مدرس دانشگاه شهید بهشتی و متخصص ادبیات انگلیسی به ویژه آثار شکسپیر است که در کنار علیرضا نراقی نویسنده و منتقد تئاتر و عابس خلقی دبیر جلسه به بررسی نمایش هملت خواهند پرداخت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز