خبرگزاری کار ایران

" مشترک مورد نظر دردسترس نمی باشد " در آو روی صحنه می‌رود

asdasd
کد خبر : ۱۷۵۲۳۷

نمایش " مشترک مورد نظر دردسترس نمی‌باشد " به نویسندگی و کارگردانی محمد زمان وفاجویی در تماشاخانه آو روی صحنه می‌رود.

نمایش " مشترک مورد نظر دردسترس نمی‌باشد " به نویسندگی و کارگردانی محمد زمان وفاجویی که پیشتر در فستیوال مونولیو به اجرا درآمده بود پس از انجام مراحل بازبینی اوایل تیرماه در تماشاخانه آو روی صحنه می‌رود.

به گزارش ایلنا؛ وفاجویی عضو گروه پاپتی‌هاست و در نمایش‌های ادیپ، دایره‌ی گچی و رویای ناتمام با حمید پوراذری و شکار روباه با علی رفیعی همکاری داشته است. آخرین کار وی نمایش نگین نوشته حمید امجد ۷سال پیش به دلایلی نیمه تمام ماند.

در نمایش " مشترک مورد نظر دردسترس نمی‌باشد " ستاره اسکندری به عنوان تهیه کننده، حمید پوراذری به عنوان مشاور کارگردان و طراح صحنه، سجاد حمیدیان بازیگر، پگاه ترکی طراح لباس، امیرسپهر تقی لو دستیار اول وبرنامه ریز، علیرضا شادمنش و کسرا آتشی طراحان پوستر وبروشور، راشین دیدنده مدیر و منشی صحنه، حورین ترابی دستیار دوم کارگردان، استودیوفیلم تبلیغاتی ترنج، شرکت فریاد فیلم رها و مجموعه هنرهای نمایشی ورتا به عنوان حامیان مالی وی را یاری کرده‌اند.

این نمایش از اوایل تیرماه ساعت ۲۰:۳۰ در تماشاخانه آو اجرا می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز