خبرگزاری کار ایران

دشت آرای:

ردپای صورتی؛ نوستالژی تماشاگران را زنده می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۷۵۳۷۸

ردپای صورتی؛ با زبان مردم سخن می‌گوید و این امکان را به مخاطب می‌دهد که هم اوقات خوبی را سپری کند و هم حرف و پیام تازه ای را به آنها برساند.

آروند دشت آرای که این روزها نمایش " ردپای صورتی " را در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه برده؛ فت: ‌ این اثر نمایشی نوستالژی‌های تماشاگران را زنده و افراد مختلف را با تئاتر بیشتر آشنا می‌کند.

به گزارش ایلنا؛ دشت آرای گفت: ‌من دلزدگی زیادی از جو روشنفکری حاکم در تئاتر پیدا کرده‌ام بدین ترتیب به دنبال برقراری ارتباطی راحت و ساده با مردم، تصمیم گرفتم نمایش " تن تن " و در ادامه " رد پای صورتی " را در تماشاخانه ایرانشهر اجرا کنم.
این اثر نمایشی با زبان مردم سخن می‌گوید و این امکان را به مخاطب می‌دهد که هم اوقات خوبی را سپری کند و هم حرف و پیام تازه ای را به آنها برساند.

آروند دشت آرای؛ پروسه شکل گیری «ردپای صورتی» را پروسه زنده کردن شخصیت‌های گذشته دانست و نمایش " رد پای صورتی " را با وجود تمام سختی‌هایی که دارد یک نوع فانتزی معرفی کرد که در اجرا‌ی آن سعی شده است کیفیت و ساختار مطلوب مورد توجه قرار گیرد.

وی درخصوص اجرای این اثر نمایشی در تماشاخانه ایرانشهر گفت‌: تماشاخانه ایرانشهر جزء معدود مراکز نمایشی و هنری کشور است که از امکانات خوبی برخوردار است. سالن ناظرزاده نیز یکی از بهترین سالن‌های تئاتر کشور محسوب می‌شود و در شرایطی که کارگردانان مجبورند با تمام مشکلات موجود به اجرای آثار بپردازند اجرا در تماشاخانه ایرانشهر رضایت بالایی از مخاطبان و هنرمندان را کسب کرده است.

نمایش ردپای صورتی هر شب ساعت ۲۰ در سالن استاد ناظر زاده کرمانی روی صحنه می‌رود.

علاقمندان به خرید بلیط و تماشای نمایش‌های این مجموعه می‌توانند به سایت تماشاخانه ایرانشهر به آدرس www. tamashakhaneh. ir و سایت تئاتر نت به آدرس www. theatrnet. com مراجعه یا با شماره‌های ۸۸۸۱۴۱۱۵ و ۸۸۸۱۴۱۱۶ تماس بگیرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز