خبرگزاری کار ایران

فریندخت زاهدی؛ امضای تفاهم‌نامه بین شهرداری و ارشاد را به فال نیک گرفت

asdasd
کد خبر : ۱۷۷۲۴۵

محمدباقر قالیباف و علی جنتی پنجشنبه گذشته سند همکاری را امضا کردند که تا امروز اطلاعات دقیقی از جزئیات آن در اختیار رسانه‌ها قرار نگرفته است.

فریندخت زاهدی، پژوهشگر و مدرس شناخته شده نمایش ضمن ابراز خرسندی از امضای تفاهم‌نامه مشترک بین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و شهرداری تهران ابراز امیدواری کرد تئاتر نیز در این میان سهمی داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، زاهدی که در نشست رسانه‌ای سومین همایش پژوهشی رادی شناسی سخن می‌گفت؛ با اعلام این مطلب اظهار داشت: نفس امضای تفاهم‌نامه مشترک بین شهرداری تهران و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را به فال نیک می‌گیرم و امیدوارم هنر تئاتر نیز بتواند از نتیجه همکاری این دو نهاد بهره ببرد.

وی ادامه داد: یکی از ساده‌ترین اشکال اثرگذاری امضای این سند می‌تواند در فعال شدن فرهنگسراهای پایتخت و همسو کردن فعالیت‌های نمایشی فرهنگسراهای زیر نظر شهرداری تهران با برنامه‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تحقق یابد که امیدوارم شاهد این اتفاق باشیم.

سند تفاهم‌ همکاری بین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و شهرداری تهران پنجشنبه گذشته با حضور محمدباقر قالیباف و علی جنتی در موزه هنرهای معاصر تهران امضا شد که تا امروز اطلاعات دقیقی از جزئیات این تفاهم‌نامه در اختیار رسانه‌ها قرار نگرفته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز