خبرگزاری کار ایران

معرفی هیئت انتخاب ۲ بخش سومین جشنواره تئاتر شهر

asdasd
کد خبر : ۱۷۸۴۶۱

دبیرخانه سومین جشنواره تئاتر شهر هیئت انتخاب بخش‌های " کودک و نوجوان " و " تئاتر خیابانی " این رویداد را معرفی کرد.

دبیرخانه سومین جشنواره تئاتر شهر هیئت انتخاب بخش‌های کودک و نوجوان و تئاتر خیابانی این رویداد را معرفی کرد.

به گزارش ایلنا، منصور خلج، مریم کاظمی و امیر مشهدی عباس به عنوان هیات انتخاب بخش تئاتر کودک و نوجوان در سومین جشنواره تئاتر شهر معرفی شدند.

آثار رسیده به بخش کودک و نوجوان جشنواره تئاتر شهر توسط سه نویسنده و کارگردان شناخته شده تئاتر و تئاتر کودک و نوجوان مورد خوانش قرار می‌گیرد تا برترین نمایشنامه‌های پیشنهادی برای بازبینی به دبیرخانه معرفی شوند.

منصور خلج، مدرس تئاتر، پژوهشگر و نمایشنامه‌نویس در کنار مریم کاظمی بازیگر، شاعر، نویسنده و کارگردان تئاتر و امیر مشهدی عباس نویسنده و کارگردان تئاتر با پایان مهلت ارسال آثار، ارزیابی متون را آغاز کرده و نتیجه ارزیابی متون بخش تئاتر کودک را تا ۱۲ تیر اعلام می‌کنند.

منوچهر اکبرلو، مجید امرایی، میلاد اکبرنژاد به عنوان هیات انتخاب بخش تئاتر خیابانی جشنواره معرفی شدند.

آثار رسیده به بخش خیابانی سومین جشنواره تئاتر شهر توسط سه نویسنده، منتقد و کارگردان تئاتر مورد خوانش قرار می‌گیرد تا برترین نمایشنامه‌های پیشنهادی برای بازبینی به دبیرخانه معرفی شوند.

منوچهر اکبرلو، پژوهشگر و نویسنده تئاتر، مجید امرایی نویسنده و منتقد تئاتر و میلاد اکبرنژاد نویسنده و کارگردان تئاتر تا ۱۲ تیر آثار منتخب بخش خیابانی را برای حضور در مرحله بازبینی معرفی خواهند کرد.

سومین جشنواره تئاتر شهر با دبیری شهرام کرمی مهرماه ۹۳ در مراکز فرهنگی هنری شهر تهران برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز